Gå til innhold

Jeg hadde DEN herlige drømmen inatt!


Gjest

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde kommet til mor/baby-paradis i natt!

 

Var på et kjøpesenter, og Maja trengte ny bleie. Jeg letet og letet etter stellerommet og endelig fant jeg døra. Distré åpner jeg døra og når jeg løfter blikket opp er det en stemning som bare sier RO OG HVILE!

 

Til venstre ser jeg babyer som sover og mammaer som får massasje. TIl høyre er det babyer som sover og mammer som sitter i boblebadekar og nipper til et glass vin.

 

Jeg går lenger inn, og litt fremme ser jeg små soverom med babyer OG mammaer som sover.... Jeg forsetter innover, for jeg leter jo fortsatt etter stellebordet og der ser jeg det : Mammaer som får manikyr og pedikyr mens en barnepleier skifter bleien...på en SOVENDE baby :-)

 

Så våknet jeg av Maja som var sulten :-)

 

Men det var en herlig drøm da! Bare sovende babyer og mammaer som fikk egenpleie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje et tips til mannen om morsdagsgave?? Du får fortelle nok ganger om drømmen!

 

Ja det hørtes deilig ut! Når vi blir rike kan vi ha julidibtreff på spa;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått BÅDE søvn og egenpleie den siste uken, så jeg lever sikkert på minnene fra det enda ;-)

 

Mannen overrasket meg med aromaterapi i forrige uke, og søvnen til Maja har bedret seg betraktelig, så jeg har igrunn alt jeg øsnker meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...