Gå til innhold

Hvordan finner man ut om mannen er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mine mistanker. . . .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs litt da... Hva gjør at du mistenker ham for det da?

Er han lenge borte på kveldene for eksempel? Da kan du kanskje sjekke opp om hvor han er... Ringer telefonen hans ofte uten at han svarer når du er i nærheten? Får han sms han ikke vil vise deg eller fortelle hvem de er fra? Da kan du sjekke tlf hans...

Litt snikete og uærlige metoder, men alt er lov i krig og kjærlighet, eller?

Hvis det viser seg at han ikke er utro, så er det vel ikke farlig uansett. Da har han vel ingenting å skjule.

Skrevet

vel, må passe deg for å være sjalu og eiesjuk om det ikke er noen fare. da kan han føle at du ikke stoler på han, og så ender dere opp med virkelige problemer!

Jeg ville nok tatt en god prat jeg. Mens jeg ikke var sint eller lei meg. bare... spurt om hva han gjør på kveldene feks, og si at i det siste så har jeg fått noen tanker i hodet mitt om at... og jeg ville sette pris på ærlighet, for dersom du skjuler noe for meg, vil jeg finne det ut uansett.. men at du ville snakke med han om dette først!

Skrevet

Har sjekket tlf hans! Han sletter mld på innboks men på logggen kan jeg jo se hvem han sender mld til .. . . . .Har lyst å konfrontere han med det men er redd han bare ler det bort og får meg til å sitte igjen som en idiot. Hadde vert så greit hvis jeg virkelig kunne tatt han på fersken!

Skrevet

Ja, det kommer helt an på hvorfor du har mistanker. Når føler du det sterkest? Hva jobber han med, jobber han mer enn før? Er han mer på fest en ellers? Tar du han i å lyve noen ganger?

Jeg hadde en kjæreste som var utro lenge, men merket det ikke før etter at det var slutt. Var litt mer mistenksom etter det ja.

Et tips er jo å sjekke telefonen hans, men de proffe utro sletter nok mistenksomme meldinger hele tiden.

Skrevet

Jeg hadde også sånne ekle tanker ei stund. Egentlig litt dumt, for i utgangspunktet stoler jeg helt og fullt på ham.. Men hormonene og følelsene gikk amok med meg, og jeg ble kjempesjalu. Jeg er ikke typen til å sjekke tlf, syns personlig det blir feil.. Jeg sirkla rundt grøten noen dager, og kom med ledende spørsmål uten å spørre direkte. Til det en dag rant over for meg og jeg spurte om han ville sagt noe om det kom en annen inn i livet hans. (Vet det høres naivt ut, men jeg vet jeg kan stole på ham, etter å ha levd sammen i en halv mannsalder lærer en hverandre å kjenne såpass godt at en merker hvis partneren lyver...) Så jeg vil anbefale å ta en prat, det kan faktisk være veldig godt å få det ut, isteden for å gå å brenne inne med mistanker som kanskje ikke er noe i... Håper du ikke blir skuffet! Lykke til! :))

Skrevet

sånne ting er lettere å svare på om man vet litt mer om saken...

og synes du har fått mange gode råd allerede. men hvis han er utro, hjelper det jo ikke allti å spørre, for man får jo som regel blanke nei. prøvde det med x'n min, han fikk meldinger av sin x' igjen hver dag, fra morgen til kveld sendte de. og jeg spurte ang det, men jeg satt igjen og følte meg som en dust, og fikk huden full av kjeft, for jeg ikke stolte på han.

noe jeg egentli gjorde, men jeg ble sååå usikker på x'n hans når de skriver alt fra god morgen til god natt menldinger.

til slutt sneik jeg meg inn på tlf hans, og fikk bekreftet alt jeg trodde der... tok det opp med han igjen, men nevnte ikke at jeg hadde lest meldinger. samme skjedde igjen... jeg prøvde forklare for han at je bare var usikker og ønsket bare bekreftelser på at han IKKE var utro. men neida, bare masse kjeft...

han dro mye ut alene, kunne la være ta tlf og svare på meldinger, og ettepå si han ikke hadde dekning(men da ville jo ikke jeg kunne ringt han heller) så stusset endel over det. det hjelp sikkert ikke stort at siden han jobbet på gatekjøkken fikk han en særegen lukt på jobbklær, og når han dro ut rett etter jobben og luktet som han luktet, kom hjem 5timer senere enn han skulle og luktet helt rent, stusset man enda mer.

tok opp dette og,pent i samtale, om hvorfor han var såå sen og luktet annerledes. og igjen ble avvist med sinne, og fikk kjeft.

tilslutt kom tiden han skulle i militæret. det er merkeli hvordan folk brått blir ærlige da. *ler* bestevennen hans kom hjem til meg en dag, og han fortalte meg at den dagen han var sååå sent hjemme, hadde han og ei til fulgt etter han, og han hadde dratt til sin x' da, og ikke dit han sa han skulle. venninner av meg kom og fortalte meg han hadde bedt om grisete bilder og fortalt dem hvor mye penere de var enn meg og sendt dem bilder igjen...

tok opp dette og, men samme greia, enda jeg satt med beviser...

så er ikke allti prat hjelper heller...

bare dele min erfaring, på hvordan utroskap kan være, men er ikke sikkert sånn hos deg... vil annbefale at du prøver å prate med han. har han slettet innboksen, og ikke sendte, ser du jo tydeli der også???

ønsker deg lykke til. følg hjertet ditt, det har ofte rett( er forskjell på hjertet og hormoner)

prat med mannen, føl deg frem... alle løyner kommer frem en dag... men ikke still spørsmål du egentli ikke vil ha svar på;)

Skrevet

det der er et veldig vanskelig tema... jeg var lenge sammen med en som var utro mot meg... ALLE viste det jo untatt meg.. uff.. følte meg til latter for hele byen... er ikke lett å avsløre det.. spesielt når det er en man virkelig er glad i.. jeg stolte mer på han en alle andre rykter... helt til jeg fikk fatt i den dama det gjaldt.. hun viste meg meldinger og andre bevis på det som skjedde... veldig vondt og sårende.. hun trodde også at hun var den ene for han. så vi dro dit sammen og konfronterte han med det.. puh... da måtte han bare innrømme det.. men et tips er jo den mobil telefonene.. jeg fikk ikke røre den noen gang.. lyden var ALDRI på og mobilen lå meg "ansiktet" ned så jeg ikke så når det kom meldinger osv.... strengt forbudt å se på den tlf... han sa jeg måtte stole på han for at vi kunne være sammen.. blæ.. for en dritt.. hehe....

Skrevet

Min samboer sier at jeg kan se på mobilen hans akkurat når jeg vil og når det passer meg! Jeg er heldig jeg :) Føler at jeg kan stole veldig på han , når han er så åpen og føler ikke at han har noen hemmeligheter for meg. Det gjelder selvfølgelig andre veien også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...