Mor til en stor og en liten Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 ...at jeg tok 3 graviditetstester og alle var positive!!!!!! For tidlig å teste enda,men håper virkelig jeg er sanndrømt. Slo opp på en side med drømmetydning og der sto det: "Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. " Sukk!! Nå kommer dagene til å gå ekstra sakte til neste uke og ikm.
tre+en=4?? Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hei! sá spennemde det med drömmetydningen da! :-)) Har hatt to sánne drömmer denne mned selv jeg. Den ene var jeg pá vei over en mindre dyp elv (?) Jeg har to barn ná, men i drömmen var det tre, som jeg bärte over...! og en annen natt drömte jeg at jeg satt med en positiv gr. test i hända :-)) Sá vi fár h¨pe vi er sanndrömte begget o:-)) lykke til!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Åj.. Jeg drømte også for et par netter siden at jeg fikk positive gravitester! Flere ganger på ei natt enda.. Så gøy at vi er flere om det da. Håper vi alle er sanndrømte!! Lykke til! ;o)
Mor til en stor og en liten Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2007 Takk skal dere ha,allesammen. Har fått digitale cb tester i posten idag,så nå ligger de bare å venter til jeg kan teste neste uke. Lykke til,til dere også :-)
Mortil1snart2<3 Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg drømte også at jeg var gravid i natt! håper det stemmer det med drømmetyfdinga:) drømte at jeg hadde tatt en test og lagt den fra meg for å vente på resultatet. i mens kom mamma å skulle rydde den bort uten å legge merke til hva det var og mens hun sto med den i hånda så jeg at den ble positiv! :) merkelig drøm, jeg bor jo ikke sammen med min mor, og har ikke for vane å dra dit for å teste;) men men samme kan det være så lenge testen ble positiv:) og i dag har jeg vært helt utafor på jobb, trøtt og sånn sliten-hodepine.. håpe håpe!
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 så spennende:) hvor finner du den drømme-tyde siden? *håper-håper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå