Gå til innhold

Drømte inatt.....

Mor til en stor og en liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at jeg tok 3 graviditetstester og alle var positive!!!!!! For tidlig å teste enda,men håper virkelig jeg er sanndrømt.

Slo opp på en side med drømmetydning og der sto det: "Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. "

Sukk!! Nå kommer dagene til å gå ekstra sakte til neste uke og ikm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

sá spennemde det med drömmetydningen da! :-))

Har hatt to sánne drömmer denne mned selv jeg. Den ene var jeg pá vei over en mindre dyp elv (?) Jeg har to barn ná, men i drömmen var det tre, som jeg bärte over...! og en annen natt drömte jeg at jeg satt med en positiv gr. test i hända :-))

Sá vi fár h¨pe vi er sanndrömte begget o:-))

lykke til!

Skrevet

Åj.. Jeg drømte også for et par netter siden at jeg fikk positive gravitester! :D Flere ganger på ei natt enda.. Så gøy at vi er flere om det da. Håper vi alle er sanndrømte!!

Lykke til! ;o)

Skrevet

Takk skal dere ha,allesammen. Har fått digitale cb tester i posten idag,så nå ligger de bare å venter til jeg kan teste neste uke.

Lykke til,til dere også :-)

Skrevet

Jeg drømte også at jeg var gravid i natt! :) håper det stemmer det med drømmetyfdinga:) drømte at jeg hadde tatt en test og lagt den fra meg for å vente på resultatet. i mens kom mamma å skulle rydde den bort uten å legge merke til hva det var og mens hun sto med den i hånda så jeg at den ble positiv! :) :) merkelig drøm, jeg bor jo ikke sammen med min mor, og har ikke for vane å dra dit for å teste;) men men samme kan det være så lenge testen ble positiv:)

og i dag har jeg vært helt utafor på jobb, trøtt og sånn sliten-hodepine.. håpe håpe! :)

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

så spennende:)

hvor finner du den drømme-tyde siden?

*håper-håper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...