baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Lurer bare på hva folk har lagt på seg... Selv har jeg gått opp ca 3kg, fått god gravidemage Lurer nå bare på¨hva som er normalen... La på meg 18 kg sist (mye vann), men husker ikke når jeg la på meg. Uansett veldig spennende dett!!!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er 15+4 i dag og har gått opp samme som deg, 3 kg og fått fin gravidmage:) Må legge til at apetitten har vært enorm(!) de siste tre ukene så er nesten overrasket over at jeg ikke har gått opp mer.
liten_passasjer Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er 14+ 0 og er fortsatt et par kilo lettere enn da jeg ble gravid. Men jeg har likevel fått litt mage, da.
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er sulten konstant! prøver å spise så sunt jeg bare kan. Har heldigvis ikke noe søthunger! Blir mye frukt og grønt også smaker middag sååååååååååååå godt
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Er 17+ 6 og har lagt på meg ca 2 kilo, men så har jeg også en veldig god appetitt om dagen. Prøver å begrense meg til frukt/grønnsaker i uka, og små utskeielser av den søte sorten i helgene. Jeg er også veldig gira på middager om dagen. Tror jeg begynner å få en liten gravidemage, men den er liksom ikke hard ennå...
minni09 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 jeg er 15 +2 og har lagt på meg ca 4 kg. Jeg og de nærmeste venninnene mine ser det godt, men andre trenger nødvendigvis ikke se det.. men det er fordi jeg er slank til vanlig. før spiste jeg gjerne 2 knekkebrød til frokost... nå er det 3 skiver.. så appetitten og mindre trening gjør sitt i tillegg til spiren:) men, men... får fikse det til høsten, hehe.
*Angelface* Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er 16-17 uker, og gådd opp 3 kg...
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er ca 15 uker og en kilo i minus (var hvertfall det da jeg veide meg sist) Magen har begynt å vokse, men alle rundt meg sier at den er veldig liten...og jeg som syns jeg strutter...
*RutIetutt* Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Jeg gikk ned 5 kg i begynnelsen og har nå gått opp igjen til det jeg var da jeg ble gravid - 58 kg. Har fått god mage - er 16 uker i morgen. Da jeg var på kontroll forrige uke (14+6) var sf-målet mitt 15 cm....over det grønne skraverte feltet...så hvor skal dette ende? Var stor i magen sist også - hadde mye fostervann + vann i kroppen - gikk opp 17 kg.
Alba44 Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er 15+5 og har ikke gått opp noe ennå, men har ekstra kilo fra før og tror overvektige ofte legger på seg mindre.
Yoggy ; ) Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 16+4 ligger på minus 1kg..59kg, .varit kvalm endel men er det inte nu lengre så nu spiser jag konstant, så digg når maten smakar gott igen og man kan åpne kylskåpet igen utan att brekke sig. Men så har bekkenløsningen kommit smygandes istellet da : (
Susi og prinsessa Skrevet 7. februar 2007 #13 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er 15+0 og er 2 kg i minus, er fortsatt kvalm og har problemer med å få i meg mat. Har fått en mage som er akkurat stor nok til at jeg ikke passer de gmle buksene mine, men det vises ikke mye at jeg er gravid.
Xenaen Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/W/Weight-Gain Denne er litt god, for her får du med bmien også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå