Gå til innhold

Huff, jeg har hatt besøk...


-carina-

Anbefalte innlegg

Først hadde jeg barseltreff hjemme hos meg i går, så kom to venninner på middag, deretter kom fire venninner til på hobbykveld og skravling og ei av jentene overnatta... Kjempekoselig! Men jeg fikk jo ikke dibbet i det hele tatt!! Så nå håper jeg Karsten sover en liten stund så jeg kan motarbeide litt abstinenser! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt et liv, du altså! Her sitter jeg og venter på e-verket som skal ta strømmen min en eller annen gang i løpet av dagen! Og jeg må være hjemme! Vi skal ha ny inntakskabel til huset med bedre kapasitet, slik at vi kan blant annet kjøre vaskemaskin, saga til snekkeren og vifta i kjelleren samtidig;-) Det blir stas det!

Så nå fyrer jeg i peisen for å kunne holde ut i noen timer uten strøm i 9 blå og et hus det kan blåse tvers igjennom:-)

Men vii har det egentlig helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke litt rart når man plutselig begynner å "klage" over at man har ett liv ved siden av PC'en... :oD

 

Uten strøm i disse kalde tider, ja. Det hørtes ikke særlig forlokkende ut.... I hvert fall ikke i ett trekkfullt hus. Vi bor i leilighet uten pipeløp, vi, så dersom strømmen vår skulle gå så blir det veeeldig kaldt hos oss. Måtte ha fyrt opp med telys, vi da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Sanna&Simen sier, vi merker det når du "har et liv uten PC" - blir litt mer stille her, da!

Huset er kaldt, ja! Men sprengfyrer i peisen, så da blir det bra her i stua! Og jeg glemte det viktigste med ny inntakskabel - da kan vi koble på varmekablene i kjelleren!! Det blir utrolig deilig!

 

Og så gikk jeg her å ventet på beskjed fra en venninne. Hun prøver å bli gravid, og skulle teste i dag tidlig. Jeg hørte ingenting, og måtte til slutt sende melding til henne! Tror du ikke damen har gått tom for hcg-tester! går ikke an! Tror jeg dør av spenning! Hadde vært så koselig om hun kunne klare dette - da kan jeg jo få et lite "bonusfilletantebarn"!!

 

Og nå lukter jeg at vi må en liten tur på badet for å skifte bleie! Og pupp og sove;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...