*K75* Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Jeg har akkurat begynt i ny jobb, og har fått vite at seksjonen skal på firedagerstur til London i mai. Da vil Mini være rett over ett år. Nå er han ni mnd. og jeg ammer fortsatt mye (4-5 ganger i døgnet). Dette vet jeg jo ikke, men jeg vil tippe vi fortsatt ammer om tre mnd. Storesøster ble ammet til hun ikke ville mer ved 17 mnd.alder. Jeg har ikke lyst til å slutte med amming bare fordi jeg skal lufte meg. Samtidig tror jeg en slik tur vil være ypperlig for å komme inn i miljøet på den nye jobben. Jeg er også rimelig sugen på en slik tur, da barna mine er tette, og jeg ammet nr. en tre mnd. inn i graviditet med nr. to. Det vil si at jeg ikke har hatt minimalt med egen kropp (hvis dere skjønner hva jeg mener??) siden august 2003... Mini vil ikke ha flaske. Hva i all verden ville dere gjort??
Murmeline Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Selv om storesøster ble ammet til 17mnd, må du jo ikke amme mini like lenge. Kanskje mini slutter av seg selv snart? Synes uansett du har vært flink jeg, antistoffer osv.. Det er jo viktig å komme inn i jobbmiljøet også, hvordan tror du det blir hvis du lar være er vel kanskje spørsmålet.. Jeg tror jeg hadde gått for tur:)
MammanTilGullene Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor ikke bare pumpe deg ett par ganger om dagen når du er borte, så har du fremdeles melk når du kommer hjem? Drikker mini av kopp? Han trenger jo mat mens du er borte, men en ettåring greier å bruke tutekopp eller noe. Dere kan jo øve litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå