dolsinedeia Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 heia, sliter med tørrhoste for tia, er det noen som har noe råd om hva jeg kan gjøre for å bli bedre??? har brukt noskapin før, men det er ikke aktuelt nå som jeg er gravid, er 16+3. tusen takk for evt. gode råd.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Bland salt i et glass vann, jo mer salt, jo mer effektivt. Så gurgler du dette, men IKKE svelg,da... Stygt som f**, får flashbacks til barndommen da en skulle lære seg og svømme, og svalgte 1/2 liter havvann hver gang..!! Men det er effektivt. Gjør dette flere ganger om dagen, i et slikt miljø nekter jeg å tro at NOEN bakterier kan trives..! Lykke til!
*smula* Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Gå til lege og få resept på en hostesaft som virker. Jeg har en luftveisinfeksjon nå og fikk en hostesaft som virker og som ikke er farlig for fosteret. Den smaker riktignok pyton, men så lenge det funker så
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 jeg greinmeg nesten til cosylan sjå legen...men tårte ikke ta an når eg fekk an.men fekk et gort råd av svigermor...heng opp klær på soverommet blaute då da blir lufta fuktigere å hosten roer seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå