Gå til innhold

Liker deres små å bli herjet med?


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Sigrud er skikkelig herje-baby! Helt vill! Her skal det hoppes i senga, så han spretter rundt som en ball, han vil "fly" rundt i huset og kastes i lufta. Leker vi borte-titt tei er det ikke snakk om å bare gjemme ansiktet i hendene, nei, her må vi gjemme oss og så sprette fram og helst løpe bort og riste han litt med det samme. Gæren unge, altså! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som vår jente det! :-) Hun elsker å fly rundt i huset, gå rundt og synge(En elefant kom marsjerende, Du halling, Tøffe tøffe toget osv)Borte-tittitt er aller morsomst med bevegelse her og, men hender fungerer det også. Jo mer hun blir skremt, jo høyere ler hun! Og hoppe - hoppe på fanget, danse på kommoden med speil foran - hun er gær'n! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei herjedukke vi også:-) Av alle ting så er det morsomst å henge opp ned... Er ikke rart at hun herjer med andre babyer slik vi (les: mest pappa'n) herjer med ho :-) De tar vel etter foreldrene ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja helt vill her også.

Begynte for 3 mnd siden ved at je hoppet i senga så han hoppet opp og nedog da skrek han av glede.

Nå må det flys, kastes opp og ned, holdes opp ned i beina, fly karusell mot mammas ansikt, kaste ball på mamma er supergøy. Søte er de da :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, det kommer an på hvem som herjer! Jeg kan vel noen ganger se desperasjonen i ansiktet hennes når storesøster på 5 setter i gang;-) Men når mamma og pappa herjer er det helt topp! Hun kastes opp i luften og flyr mot oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har vært litt for forsiktige med Karsten når jeg leser hva dere skriver... Har ikke holdt opp ned eller fløyet rundt etter armene enda... Men kaster litt forsiktig i været og borte-titt-titt er gjerne med hele kroppen og skremme litt, ja... Synes ikke det er så lenge siden han lærte seg å støtte hodet sitt selv,jeg, så jeg tør ikke "riste" for mye på kroppen enda... Men vi har begynt å herje litt, tumler litt forsiktig i senga og sånt. Og så lenge det ikke er alt for voldsomt så elsker han det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...