PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Føler meg skikkelig nedfor og trist i dag...har liksom ingenting å glede meg over, selv om jeg egentlig har masse! Ligger her i sengen og savner sambo som er på jobb...klarer ikke nyte fridagen min... Kjedelig m disse humørsvingningene altså...er ikke vant til å ha d sånn jeg...er vanligvis en blid jente Går nok over tenker jeg, men godt å dele tankene sine m noen...glad jeg har bim..
VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 huff, nei, disse humørsvingene er ikke gode! Kanskje lurt å sette seg et eller annet mål for dagen.. noe du kan gjøre så du kan være fornøydnmed deg selv etterpå? Evnt så får du gjøre noe kos som gjør seg glad.. lese KK og drikke te, se en skikkelig grinefilm som ender godt, lese en bok.... sove.. du har lov til det på fridagen din vettu! stor oppmuntringsklem fra meg!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Huff.. vet åssen det der er;) du må bare prøve å tenke på alt det fantastiske som kommer.. Det hjelper meg ihvertfall=) Prøv å fortsatt ha en fin fridag..
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 jeg dro til butikken og kikket på babytøy, kjøpte en body jeg. alt var bare helt j* dagen. men gledet meg og så for meg babyen i bodyen. ble litt gladere da
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Prøv å tenk KUN positive tanker, og når du får lyst til å stå opp, gjør du BARE det du har lyst til. Kok deg en kopp kakao og et egg, eller noe anna godt, og ta vare på deg selv. Ta en lang dusj, eller tapp i badekaret, eller no`, det høres vel litt fristende ut..? Å, jeg fikk lyst på en kopp kakao og et egg, jeg... Tror jeg må på butikken å kjøpe egg... Kos deg masse i dag, og prøv å ikke fokusér på det negative. Tenk på det lille nurket inni magen din som er helt avhengig av deg, og at du er velsignet med et nytt liv! Det er utrolig hvordan vi kvinner er satt sammen, som kan "bygge" et helt nytt menneske inni vår egen kropp! Tenk på dét, du! Vi er priviligerte, alle sammen, med eller uten plager! )) Ha en SUPER dag! Stor klem!!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2007 Takk for oppmuntrende ord Kanskje jeg skal forsøke å sove litt til...har jo tross alt fri...Må bare bli bittelitt trøttere først...så tror jeg jammen meg jeg skal lage meg kakao...deilig... Får se om jeg kommer meg på butikken senere...Har ikke kjøpt noe babyting enda, men har sett en kjempesøt body...Kanskje jeg kjøper den? Takk for gode tips jenter, skal ikke så mye til å muntre meg opp igjen...sånn sett er humørsvingninger fine, går fort over igjen og heldivis...får sove litt på d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå