Fødeklar nå! Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hei er det noen som skal føde i Haugesund? jeg har termin rundt 8 mars, men jeg kjenner ingen som skal ha rundt den tida. Har enda ikke hvert på omvisning har ikke klaffa i det siste. : )
Kristin **gull 5/3-07** Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Hei! Jeg skal føde i Haugesund. Skal igangsettes, men vet ikke helt ennå når! Blir nok begynnelsen på mars. Får vite det i neste uke! Kjempespent! Har aldri vært på omvisning jeg, men har heller ikke noe lyst til det siden jeg ikke liker meg på sykehus!
Tommage♀♂ Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Ja! Har ikke termin før 30. Mars da, men satser på at jeg føder før. Hååååper det!! Fødte der i desember -05 også, så jeg er "gammel kjenning" jeg da, hehe=p
mor til 4 i mars Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 skal føde for fjerde gang på i haugesund i begynnelsen av mars , har termin 20 mars men skal settes i gang to uker før , får sikkert vite dato i morgen .
Fødeklar nå! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 nå har heg i alle fall fått kikket litt rundt på føde avd. : ) og jeg skulle gjerne ha hvert ferdig med svangerskapet i går lol : ) bør kanskje vente til lillemann er ferdig : )
Kristin **gull 5/3-07** Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Har også termin 20. mars, men skal settes i gang i uke 37. Skal til modningskontroll i begynnelsen på uken og får vite datoen for igangsetting først da! Hadde håpet at jeg skulle få vite det i dag, men nye 2 uker på pinebenken!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har tenkt å føde i Haugesund. Har termin 26 mars. Regner med at jeg ikke rekker noen omvisning, siden jeg bor så langt unna. Er det noen som vet når neste er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå