Gå til innhold

Juni: Flere som har småttinger med en enorm lyst til å hyle og skrike her?


vårspiren

Anbefalte innlegg

Linnea her de siste to dagene begynt å eksperimentere med stemmen sin til det ekstreme. Hun har skikkelige heksehyl av og til.... hihi...

Men det har blitt litt i meste laget de siste dagene, det er jo nesten bare hoisting og skrik som kommer ut av den søte lille munnen hennes. På grensen til å hodepine av det av og til...

 

Er det andre som opplever eller har vært igjennom det samme? Finnes det en korrekt måte å håndtere dette på? Skal jeg si "bra!", "nei" eller ignorere det? Hvor lang tid kommer denne ektreme stemmebruken til å vare? Kan legge til at hun lager sånne lyder uavhengig av tid på døgnet og hva vi gjør med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias har også hatt en periode hvor han hyyyyylte mye:) han var da ca. 5 mnd, mener jeg å huske. Jeg gjorde igrunn ikke noe spesielt med det, det gikk fint over av seg selv etter ikke så altfor lang tid. Jeg vet ikke hva man "burde" gjøre heller desverre. Du kan jo prøve å høre på ekspertsvar en gang?

 

Beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg mer!:(

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det kan se ut til at hun allerede er over det verste! Det var en ukes tid det varte denne ektreme testingen av stemmen, men nå ser hun ut til å ha gått lei av den skrikingen sin... heldigvis :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...