Gå til innhold

Trenger litt oppmuntring..

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er idag 5+4. I uke 4 hadde jeg ømme bryster og hadde murringer i underlivet. I løpet av uke 5 forsvant symptomene, så jeg tok en ny test, den viste fortsatt GRAVID. Har ingen symptomer på graviditet (foruten at menstruasjon uteblir), og er litt bekymret. Skal egentlig være glad for at jeg ikke har noen plager, men å være kvalm el. er et tegn på graviditet og da tenker du på det lille nurket du har inne i magen.. Noen andre som ikke har noen tegn eller plager?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8121906-trenger-litt-oppmuntring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldig du da:) jeg ville bare si at det er helt vanlig at de ømme puppene forsvinner...de kommer tilbake senere :) mens murringene kommer og går de også....så prøv og slapp av og nytt at du har en "bolle i ovnen" =)

man trenger ikke nødvendigvis ha symptomer.......Men det kan være små ting du ikke legger merke til, men at neste gang du går gravid så ser du det.

Det er mange som ikke har så mange symptomer.....Vær glad for det!!!!

Magen og graviditetsfølelsen kommer tidsnok!!! :)

Lykke til...

egget!

Hei jeg kjenner meg veldig godt i gjen i deg. Har det på samme måte. Jeg er også 5+4. Er full av energi og har kun lett mensmurring av og til. Merker nok at jeg er litt oftere på toalettet, men så drikker jeg en del vann også. Av og til lurer jeg på om jeg er gravid eller ei, har tatt flere tester og alle viser positivt. Skal til lege i slutten av uka, så da vil jeg høre om ikke hun kan bekrefte min tilstand :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...