Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Kan dere som har litt peil på Barnehager i det området hjelpe meg? Skal søke inn Vesla neste år, og er litt i tvil HVOR.. Men det er jo uendelige køer, jo? Hvor lenge har dere evnt stått i kø? Og hvilke barnehager har dere å anbefale??

Dersom dere ønsker å være anonyme, send meg gjerne post...

Jeg har jobbet en del år i barnehager nå og sett mye forskjellig. Mitt inntrykk er at om foreldrene er fornøyde er helt avhengig av personalet på akkurat sin avdeling, personligheter og om de er mye syke eller ikke.

Så sånn sett så er det ofte umulig å vite om en barnehage er bra eller dårlig for DEG før dere selv har prøvd.

MEN styreren kan også være virkelig helt på trynet og da blir sjelden barnehagen som en helhet noe særlig å skryte av.

Du kan jo ta deg en rundtur og besøke de forskjellige barnehagene, men er jo slett ikke sikkert du får det riktige inntrykket av førsteinntrykket. Hahaha de verste kan nemlig være de hygligste ved førsteinntrykket.

Jeg har jobbet i en fantastisk barnehage, med en utolig styrer, og jeg har jobbet i en barnehage med ubrukelig styrer hvor hele personalguppa var misfornøyd.

Forresten, ring kommunen og spør hvilke barnehager som har lengst og kortest venteliste, det kan gi en pekepinn på hvilken barnehage som har best rykte i lokalmiljøet hvertfall. Den første barnehagen jeg jobbet i som var såååå bra, hadde nemlig flest barn på venteliste i hele bydelen. Det var til og med en privat bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...