Gå til innhold

Mareritt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

-mange andre som har det?

herligheten, jeg har alltid drømt mye,og i ny og ne et mareritt, men i det siste har det tatt helt av!

Inatt var en "rolig" natt, da våknet jeg ikke av mareritt før i fem-halv seks-tida, men siste ukene har jeg kanskje våknet annenhver time!

Helt forferdelig,,, våkner av at pulsen er i høygir og noen ganger av at jeg roper..

er dette en eller annen hormonell greie?

Har så langt bare hatt én babydrøm (det var til gjengjeld forferdelig, noen søramerikanske indianere som ville ofre auroraen min til solguden!) men i natt var jeg på teater, måtte tisse,

og plutselig kom det en mann inn på dametoalettet og låste døren etter seg..

"kan du gå ut, vær så snill?" sier jeg

"nei, det kan jeg ikke..." svarer han, og jeg prøver å rope etter hjelp, men stemmen vil ikke, og alle menneskene er jo inne i teateret.. guri så redd! Våknet av at jeg lå i sengen og prøvde å rope hjelp..

er det mulig? hvor kommer alt dette fra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en periode med mye rare drømmer og mareritt. Er heldigvis ikke så ille nå lenger.

Det er ihvertfall vanlig å drømme mer når man er gravid. Søvnmønsteret forandrer seg og man har litt mindre av den veldig dype drømmeløse søvnen.

Skrevet

Jeg har også mareritt flere ganger i uken. Når jeg våkner midt på natten på grunn av drømmene, så får jeg nesten ikke sove igjen. Huff...slitsomt.

Skrevet

Jeg har også hatt mange rare drømmer i det siste. Forrige morgenen våknet jeg av at jeg hulket i søvne. Jeg drømte at jeg kom for sent til begravelsen til min samboer! Huff, det var fælt altså.

Skrevet

ja, er det ikke ille?

Våknet jo i natt,og pulsen raste! Er et skikkelig adrenalinrush, lissom. da er det ikke mye lett å sovne igjen!!

Når mannen min er hjemme, pleier jeg legge meg inntil ryggen hans og roe meg ned til hjerteslagene hans og pusten hans..

men det går jo ikke så lenge han er vekk!(han måtte bo i skottland en periode.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...