Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er fem dager på overtid, og utrolig lei... Alle rundt meg har store forventninger og ringer/sender SMS HVER dag, selv om jeg har sagt at jeg skal gi beskjed når babyen er født. I natt trodde jeg ting var igang - hadde skikkelige tak i ryggen og kvalme-bølger hvert 10 min i to timer, så sovnet jeg og nå er alt BORTE!!! Jeg gir opp!!! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett tips, skru av mobilen din så du får fred.

det er så kjipt å tro at ting er på gang, så forsvinner det like fort som det kom nesten. Uannset så er det ikke så lenge igjen nå, det er snakk om dager. Bare vent å se ;-)

Lykke til.

Skrevet

utålmodigheten har nok tatt de fleste av oss som enten nærmer oss termin eller er over... jeg kan ikke tenke meg noe verre akkurat nå enn hvis jeg må gå over termin.

det er utrolig irriterende at folk driver å ringer å spør om det har skjedd noe. de høres jo til tider livredd ut for at de ikke skal få vite noe hvis babyen dukker opp. det er jo klart vi gir beskjed! jeg har en hel familie som driver å maser om at de er så lei av å vente, hva pokker tror de jeg og min kjære er da??? de eneste som ikke har sagt et ord er faktisk mamma og stefaren min. det er utrolig godt å slippe det "maset" når vi er der:)

folk mener jo det bare godt de som spør hele tiden, men det er utrolig slitsomt for oss som går å venter selv.

håper at nurket ditt kommer snart og at du ikke må vente så mye lenger:)

sender deg en masse masse fødestøv. Lykke til:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...