Gå til innhold

Noen som har peiling?...Trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

jeg har IKM 15. feb og har nå ømme brystvorter og kjenner litt stikking nederst i mangen. Lurere på om dette kan være noe, men på en annen tanke så tenker jeg at det er for tidlig til å kjenne noe....jeg har jo nesten akkurat hatt EL. Noen som vet om det kan være en spire???

jeg har aldri ømme brystervorter før IKM.

Er spent nå=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8121482-noen-som-har-peilingtrenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia :)

når hadde du el?

jeg har noen ganger opplevd at brystene kan bli ømme rundt el tider.

det sies at egget bruker 6-10 dager på å feste seg.

selv om jeg noen steder har lest at det kan gå fortere enn det og. helt ned i 3 dager har jeg lest noen steder.

merket noe til trøtthet, svimmelhet eller?

begynner å bli spent selv jeg egentlig.

selv om jeg ikke har store håp for denne pp...

hadde el på lørdag, og i går begynte nipplene å klø som bare fan.

og det er jo ikke det at de er tørre heller...

Hei sann..Jeg har ikm 15 feb jeg også.Har ingen tegn egentlig så regner med den dumme tanta skal komme neste uke.For å si det sånn så tar jeg ingenting som tegn lenger.Syklusene mine bare kødder for tiden.Håper du har noe på gang jeg.Skal du teste neste uke da?Hvis ikke jeg får mensen vil jeg teste på mandag 19 men regner med den heslige tanta.kos.

Hei! Jeg har det akkurat som deg, og jeg har også ikm den 15 feb. Satt her og lurte på det samme; er det ikke litt tidlig å kjenne noe allerede nå? Men, kroppen føles så rar, småmurringer og stikk nederst i magen, småkvalm med jevne mlmrom, og harde bryster (men de gjør ikke vondt). Sa til meg selv denne måneden at jeg ikke skulle kjenne etter symptomer, men er man kvalm så er man kvalm. Selvfølgelig store sjanser for at det bare er pms, men tror vi traff ganske så bra på el denne måneden, så kanskje.....

Så du innlegget til Betty74, hun kjente på kroppen lenge før ikm at noe var på gang....

Takker for svar.

Jeg hadde el 1-2 februar...ca...

Det rareste er at jeg ikke pleier å ha vondt i brystene før ikm...men det kan fort hende at det er psykisk, men jeg håper ikke det!!! Vi hadde ikke så mye senge kos denne mnd, men jeg trur vi traff el ganske bra, så det er bare å xxxxxx fingrene

vi får bare vente å se. jeg skal i allefall teste neste uke, men forrige gang jeg var gravid så testet jeg 5 dager etter ikm og streken var veldig utydelig, men det kan jo ha noe med at graviditeten ble sa 1 uke etter på=( skal teste på torsdag 15. jeg klarer ikke å vente lenger enn det....=) Spent. Håper det klaffer for ALLE snart=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...