Gå til innhold

4,5 mnd og våkner hver 2-3 time for mat om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært slik i tre uker nå. Hun sover også generelt svært lett om natten fortiden, er mye urolig i søvne.

Vet hun klør i munnen, men tror ikke det er bare det som er grunnen.

Noen med erfaring? Har hørt det kan være en periode, men det har pågått i tre uker nå som sagt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn var det her og... plutselig sov han fra 20-3 og til 5-6 ... skjedde helt av seg selv:=) mini er 4 mnd:)

Skrevet

ps .. vi la han på eget rom også.. en grei detalj kanskje???

Skrevet

For mine barn har dette vært helt normalt, men...;-)

Det kan jo være at hun bruker nettene til å øke? Hvis du gir henne pupp mange ganger og ofte på ettermiddag og kveldstid, slik at hun får spist seg godt opp for natta, så kanskje hun sover lenger?

Lykke til:-)

Skrevet

hva med å begynne med litt grøt?

Skrevet

Hei!

Vår lillemann våknet også ofte på den tiden, han begynte å sove hele natten da han begynte med grøt. Det ble også bedre etter at han fikk eget soverom=) Så det kan jo være en kombinasjon av at det er tenner på gang og at hun trenger mer mat etterhvert...

Lykke til=)

Skrevet

vår ble og sånn da hun trengte mer mat...etter noen dager med grøt var hun så fornøyd, å første gang sov hun lenge etter grøtmåltidet hehe

Skrevet

sånn var det her og. fikk ikke til å øke, så begynte med grøt. i går fikk hun både grøt og grønnsaker, og i natt sov hun rundt igjen !!! nydelig:)

Skrevet

Grøt og eget rom!!!!;-) Da blir det nok mye bedre skal du se...snakker av erfaring der ja;-)

Skrevet

det er jo ikke alle som har mulighet til eget rom...ihvertfall ikke vi! og hun sover da godt forde

Skrevet

Takk for tips:) Har tenkt litt på det med grøt. Men vektoppgangen hennes er kjempe fin, så er liksom ikke helt sikker på om jeg skal begynne med grøt da. Men samtidig, ikke rart vekten går til vers når hun spiser hele natten...

Skrevet

hmm

jeg har fått samme problemet med min 3mds. gamle baby. Hun hadde begynt å sove 8 timer i strekk, men etter en forkjølelse har hun våknet hver 2-3 time. Jeg ble anbefalt å la det gå lengre mellom hver gang hun få mat (forutenom om kvelden) - det kan være magesekken som har blitt liten slik at hun blir for fort sulten. Har prøvd dette i noen dager nå- ser ut som om det har begynt å virke. Natt til i dag sov hun 3-4 timer før hun ville ha mat, forhåpentligvis blir det ennå bedre i natt. Ser bra ut så langt! lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...