Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Vurderer sterkt å kjøpe en slik vogn,liker utsendet,men hvordan er vogna? Har et barn på 8mnd,er det dumt å kjøpe en slik vogn da? Og hvordan er den sammenlagt,går den inn i alle biler??
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Vil heller anbefale deg å kjøpe en sportsvogn. Babyen din vil nok være for stor til bagen om få måneder. Vognen er stor sammenlagt, ihvertfall med bagdelen. Blir veldig høy... Ikke sikkert den går inn i alle biler nei. Men med sportsdelen tror jeg ikke det er noe problem. Ellers er vognen helt super. Må vel sies at det er edgen jeg snakker om. Finnes jo to sorter til duo-vogner, men de vet jeg ikke noe særlig om dessverre.
alexander`s mamma Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 kjøp heller en emmaljunga sports classics
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Vi har en duo classic 06 mod, som jenta vår har brukt i 8 mnd nå. Den har fungert helt utmerket, spesielt med den store bagen når hun var mindre. Vi har byttet ut til sportsdelen nå, men skal kjøpe en vogn nr to snart. Ville nok ikke kjøpt en slik vogn til et barn på 8 mnd ,men heller gått for en mindre vogn. Den er litt stor og tung.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 kjøpte sport combi da babyen var 10 mnd, kommer til å ligge i den baggen et par mnd til, den er hele 84 cm inni. har oppi voksipose og allt : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå