BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg begynner å bli syk, å det jeg normaltvis da pleier å gjøre er å gi meg selv et c-vitamin-sjokk, og drikke solhatt.. Men kan jeg gjøre det nå også?
jalli Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Har lurt på det samme.Tok sjangsen jeg,kan jo ikke skade barnet.Er jo sundt med c vitaminer for barnet også.Kroppen skiller ut det den ikke har behov for.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hvordan gir man seg selv et c-vitamin sjokk... Jeg prøver alt!! hehe... Jeg vil bli frisk nå!
jalli Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Man kjøper noen c vitamin tabeletter,jeg får mine kjøpt i syden.Disse inneholder mer c vitaminer enn hva man får tak i her i norge.1000ml,her hjemme er dem på 500mlså hvis du tar 2 sånne bruse tabeletter så får du deg et vitamin sjokk,å løs mage.Fås kjøpt i daglig vare butikk.kjenner du oen som er ute og reiser be den kjøpe med seg en rull med c vitaminer til deg.De fårs kjøpt på apotek der nede.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 C vitamin er trygt, men solhatt syns jeg har hørt man ikke skal ta
jippii Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Man kan ta c-vitaminer ja, men solhatt skal man holde seg unna når man er gravid. Om man kan ta c-vitamin-sjokk hvet jeg ikke..
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 C-vitaminer skilles ut i vann, så jeg vil tro det er trygt. Det lagres ikke i fett, og vil derfor ikke kunne overdoseres i kroppen. Solhatt har jeg blitt rådet å ikke ta i svangerskapet.
stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Jeg spurte legen min om dette tidligi svangerskapet, bare for å vite. Å hun ville ikke anbefale det da det ikke var forsket nok på området........Så jeg har ihvertfall holdt meg borte fra dette i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå