~bubbe~ Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Er dødstrøtt, burde lagt meg, må jo tidlig opp.. Men er så deilig å få litt tid for seg selv, er så stille og fredelig uten noen som maser på meg, enten det er baby eller mannen.. Ååå, kjenner jeg savner friheten min litt ja;)
corleone Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 kjenner til det. det er så godt å ha et lite avbrekk om dagen for egne behov, rekker så mye mer neste dag da.
*Lucia* Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 så enig!!! :-) Er kjempe deilig å ha en stille stund for seg selv. Jeg ELSKER å dusje når mannen passer baby. Da er jeg helt alene!!
marguritten Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 min eldste datter er noen dager hos sin bestemor...så da har jeg slippet å stått tidlig opp med henne... lille elisa sover jo lenge (med noen amminger i midten) så da ligger jeg bare å stooooooor koser meg i senga med å sove lenge. det er SÅ deilig. kjenner at jeg er fullstending avslappet. skulle ha ryddet en del,men det gidder jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå