Kobra Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Sambo og jeg la oss for ca en halvtime siden...ble så kvalm når jeg la meg ned...stod opp og inn på badet, joda så spydde jeg...klarer ikke sove med det samme nei...kjenner bare lukta lang vei! Men lurer på hva som skjer egentlig....fikk jo en slags mensen sist uke da...men man kan jo være gravid alikevel...nei, jeg vet ikke jeg... Får ta en test en dag.... =)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Uff da!! Kan være at du er gravid ja! Husker jeg var kvalm gjerne på kvelden som på morgenen når jeg gikk med Noah! Var også til alle døgnets tider... Så kanskje du burde ta en test en dag??!!!
Kobra Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Ja, kan jo håpe på en graviditet...det var det første sambo spurte om når jeg kom fra do... " Er du gravid?" Har en test liggende...kansje jeg tar den imorgen da =)
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 ja gjør det, men ta med morgenurinen!! Føler selv aat det er sikrest!!! Si i fra hva det skulle bli da!!! )))) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx krysser alle fingre og tær for at det er en liten spire hos deg!!!
Kobra Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 Ja, er nok best med morgenurin ja.... Logger meg nok innpå imorgen igjen ja...men frykter som vanlig at testen er negativ.... Uansett så skal vi få det til en dag =) =)=)=)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 jah, slenger meg på her. testet ennå? håper virkelig at du får to streker, ett kryss eller at det står gravid :)
mammamammamammamor Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 test du, men husk å skriv resultat da
Randine + 2 små Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Spent på resultatet jeg også:-) DU må skrive når du har fått testet!
Mor til en stor og en liten Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Heisann. Har du testa idag? Spent på hvordan det går med deg :-) Håper det er en liten spire som har festa seg hos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå