Gå til innhold

Hva er deres symfysemål i uke 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, 30+0???

Jeg hadde 33, 5 i dag... godt over kurven og det skraverte feltet..:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet dessverre ikke for uke 30, men på sist kontroll, 33+4, var det 34cm. Syns det også hørtes høyt ut jeg (har ligget på eller litt under snittet i de andre svangerskapene), men jeg har ingen kurve å sammenlikne med da jeg bor i USA og her får vi ingen papirer med hjem.

Skrevet

Vet ikke, men hadde 31 cm i uke 34

Skrevet

Hei =) Jeg hadde 27 cm når jeg var 29+5 på vei og da lå jeg akkurat på streket...

Skrevet

jeg hadde 25 i uke 28..... lå like under streken.

Skrevet

jah.. ser ut som om jeg ligger ganske langt over dere andre her:-( hehe.. jaja, da blir det nok et stort barn på meg!!! bra jeg ikke har kjøpt inn klær i str. 50 og knapt 56 for å si det sånn!!!!

Skrevet

Det er ikke sikkert babyen er så stor selv om symfysemålet er høyt. Sist gang lå jeg også langt over det grønne feltet gjennom hele svangerskapet, men når jenta ble født en uke etter termin var hun bare 3.500 gr.

Det har nok mye å si hvordan de ligger i magen. Denne gangen ligger jeg godt under den røde streken, men jordmor mener at det sannsynligvis skyldes at han ligger i tverrleie, ikke at han er spesielt liten.

Skrevet

jeg hadde 29 i uke 29+0...skal ti kontroll på mandag, da er jeg 32+4...tror jeg har circa 32, er ikke sikker. Har prøvd å måle litt selv...hehe

Skrevet

jeg hadde 25,5 da jeg var 28+0. neste maaling blir i uke 32

Skrevet

26 når jeg var ca 29 uker på vei.. litt over kurva:)

Skrevet

når eg va 29+3 så hadde eg 35..men så venter eg tvillinger da..så da tells ikke eg her =)=)=)=)

Skrevet

Målt i dag 28+2 - 26cm. fulgt kurven til nå, neste måling er uke 31-32

Skrevet

Er 28+5 i dag (29. uke) og har 30 cm i symfysemål. Ligger godt over streken, men vistnok helt normalt!

Skrevet

er 29 uker i dag, og har vært på kontroll i dag og målet var 30cm. ligger godt over streken jeg også, men det trenger ikke og bety at bebisen er stor sa jordmora!

Skrevet

uke 30 = 30

Skrevet

Har nettopp vært på kontroll, er 32+3 uker på vei og symf. målet var 30 cm.

Men det har ikke nødvendigvis noe med str. på baby å gjøre, man kan ha mye fostervann f.eks. hvis målet er høyt...

Skrevet

Jeg husker ikke helt...legen min er litt surrete og tar mål uttapå ting og tang...(bulkete gravidebukse og strømpebukse)...Hukser bare at d var 1 cm under snittet

Skrevet

Sist var i uke 31+2 og da var målet på 33. altså godt over streken.

Skrevet

Uke 32+2 var jeg 29. Akkurat på streken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...