Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 har vondt i kjeden. I "kjøttet" liksom. er bare 33uker på vei. blir engstelig for om det kan være tegn på for tidlig fødsel? skal det begynne snart? hjeeelp.... sikkert ikke det som skjer, men.... man er jo ofte fel å tenke :"tenk hvis". (noe jeg gjør mye) Har mye kynnere også. ikke akkurat nå, men hele dagen og spesielt om kvelden. Er dette tegn på at jeg kommer til å føde for tidlig eller? noen som vet? velger å være anonym denne gangen jeg ..
Flutili Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har og lurt på det samme egentlig, jeg har hatt vondt siden uke 35 ca, er nå i uke 37... har hatt endel mensmurringer og kynnere...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Dette er nok ikke ensbetydende med at du kommer til å føde tidlig, men det er nok kroppen din som forbereder seg ja. Jeg starter snart på min uke 30 og kjenner meg igjen det du beskriver. Liksom øm og hoven i underlivet, og veldig plaget med kynnere. Har to barn fra før, og begge er kommet litt før tiden. Husker noe av dette samme fra forrige sv.skap. Var oxo da veldig plaget med kynnere. Men, det er som sagt ikke ensbetydende med at du kommer til å føde tidlig!
paulinen Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Antar at du mener skjeden. Dette er tegn på bekkenløsning. Kom deg til behandling, de kan gjøre mye for at dette ikke skal ta helt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå