fått en flott gutt!! Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 kan det føre til noe som helst? Hva tror dere?
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg får ikke engang kynner av det, så jeg satser ikke på den typen orgasme når jeg skal til med å sette megselv igang (er veldig plaget av kynnere fra før)
fått en flott gutt!! Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Jeg får kynner av det, men lurer på om det kan føre til åpning, rier eller ett eller annet.
paulinen Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Det er ikke orgasmen som fører til modning men ett eller annet i spermen, så man må nok ha sex på gamlemåten for å få satt gang på det. Det er det samme stoffet i sperm som det er i en modningsgele som de bruker på sykehuset. skjeden skal "bade" i sperm i 10 min.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 I ei av mine svangerskapsbøker står det "orgasme øker livmorens sammentrekninger og kan være tilstrekkelig for å indusere fødsel. Orgasme ved masturbasjon har samme effekt som orgasme ved samleie" (fra boken "alt om svangerskapet") Det er ikke bare sæden som inneholder hormoner som egner seg for modning - vi kvinner skiller også ut masse hormoner når vi har orgasme. Så kos deg i dusjen du. Personlig skal jeg finne frem vibratoren. Har bare 4 dager igjen til termin, så nå vil jeg gjerne settei gang noe :-)
Neverstill Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 jeg leste at vibreringen i vibratoren ikke er bra for barnet jeg.. men at man kunne bruke den uten vibreringen..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Tørr ikke bruke den inni nå, har hørt at det ikke skal være så bra. Men som klitoris stimulering kan jeg ikke skjønne at det skal være noe problem??
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Hei dere fødeklare. Jeg er ikke gravid ennå, tror jeg, men har to jenter. Har hørt (og erfart) at berøring på livmoråpningen er det som skal sette i gang fødselen. Med den yngste jenta så forklarte jordmor meg at hun kunne prøve å sette fart på sakene ved å kjenne på livmoråpningen min. Det hjalp! Har også hørt at det er noe i sæden til mannen som kan starte fødselen, men hvet ikke hvor riktig dette er... Lykke til med fødselen alle sammen. Misunner dere som snart får en baby, vi prøver oss på nr tre og jeg håper vi lykkes snart!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 for å si det sånn, så har jeg nesten blitt avhengig av dusjstrålen.... klarer nesten ikke ta en dusj eller bade uten å ta en omgang... Det er helt merkelig, men men. Må vel kansjke kutte ned litt på det. Har bare 41 dager igjen til termin. greit om bebisen kommer litt før, men ikke akkurat nå . he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå