Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vennnen!!!!Jeg har vært i dvale en stund..Men følger med vet du.Hadde du ikke mensen?Jeg hadde mensen men den var rar å denne syklusen har også vært rar.Tenker bare at kroppen må komme seg etter fødselen.Men rart at det skal ta så lang tid.Skal du til legen.Tror nok jeg ville gjort det hvis jeg var deg.Kan jo være at ting har stoppet opp litt eller du kan være gravid.sikkert en pine å gå å ikke vite noe.Jeg tenker på deg altså.Å ellers hvordan går det?god klem fra ludda......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så var det msn adr.Har det men bruker den sjelden så må finne adressen først.Hvis du vil kan du sende meg mail på

[email protected] har bare vært litt fraværende i det siste å ble veldig skuffet da jeg fikk mensen.Nå har jeg ikm den 15 februar.Vi får hormonkur i april hvis vi ikke har klart å bli gravid til da.Siden jeg har mistet så mange å bruker en stund på å bli gravid.Prøver å slappe av å ikke stresse men da må en jo si til seg selv at en ikke ønsker barn å det går jo ikke.Daniel skulle vært 3 mnd nå..Så rart å tenke på.Forstår ikke meg selv for tiden,,,,Natta vennen....

Skrevet

Å igjen..Håper det går bra med deg.Koos

Skrevet

HAPPPY CLAPPPPER!!!!EJUUUUUUUUHUUUUUUU.....åh snufffs,tenker så på hvordan det går med deg.

Skrevet

Hei Ludda!!!

Åhh, så koselig å høre fra deg!! Jeg har også sett etter deg her inne, men ingen livstegn. Startet et innlegg som het ludda, men fikk ingen respons, så jeg tenkte du kanskje hadde sluttet helt med å være her inne...

Jeg har det bra jeg... eller, egentlig ikke... for jeg skjønner ingenting. Magen min vokser og vokser, og puppene blir større... men alle tester jeg tar, viser at jeg ikke er gravid. Synes dette er så rart. Har ikm den 20. februar, så vi får se om tanta kommer denne gangen. gjør den ikke det, så må jeg jo være gravid. mannen min og jeg har hatt sex annenhver dag nå siden jeg sluttet å blø etter sist menstrasjon, så jeg håper jo at det skal klaffe denne gangen. krysser fingrene for det...

Ellers så har morfaren min dødd. Han døde i går natt, og i dag skal det være noe sånn gravferd eller noe. Ikke begravelse, men sånn at man kjører etter likbilen fra sykehjemmet der han døde, og til kirken som begravelsen skal være i neste torsdag. Skjønner ikke helt hvorfor vi skal gjøre det, men mormor ville det, så da blir det vel sånn. morfar var 84 år gammel, og ble veldig fort dårlig. Han ble dårlig sist tirsdag, og døde natt til i går, så han slapp i alle fall å lide så lenge. Det er vi veldig takknemmelige for!

Men det er så rart å tenke på dette med liv og død, synes jeg. For mens morfar lå for døden, prøvde mannen min og jeg å få barn. Skjønner du hvorfor jeg synes det er rart?? En dør, et annet menneske blir til, håper vi i alle falll!

Så jeg er i alle fall hjemme fra jobben i dag. Hadde egentlig tenkt til å dra, men så fant jeg ut at det ikke var noe poeng å være på jobb i bare noen timer... går jo på aktiv sykmelding så da kan jeg jo velge å være litt hjemme også... men jeg må prøve å ikke utnytte det da...

Nå har jeg skrevet mye om meg selv. Men hvordan går det med deg? Synes det var så koselig å se at du er tilbake igjen! Gleder meg til å lese svaret ditt på dette innlegget! Ha en fin dag, og så snakkes vi eller skrives senere!!

Klem

Skrevet

Åååå hei vennen.Så godt å høre fra deg.Har ikke sett noe innlegg til meg men nå har jeg vært en del fraværende også da.Har vært så lei meg for at mensen kom sist mnd.Men vi prøver igjen å som sagt får vi hormonkur i april hvis det ikke går før det,men det er så leeeeenge til.Prøver å slappe av men det er lettere sagt enn gjort.Ønsker så inderlig å få det til å jeg har sagt til meg selv at jeg vil prøve 3 ganger til før jeg tenker på evnt adopsjon.Håper jeg slipper å få fler enn 2 små steiner å gå til.Jeg er jo 27 nå å hvis jeg må prøve over lang tid for så å miste gang på gang så går jo årene fort forbi.Datteren min blir jo 10 i april så syntes jo det er på tia å få søsken til henne,men det får tiden vise...Å du har du kontaktet legen?Det kan da ikke være normalt å ha det sånn åsså så frustrerende for deg.Jeg håper du finner ut av det snart snuppa.Jeg hadde også rar mens å denne syklusen har jeg nesten ikke hatt utflod,masse luft i magen å blødde litt utenom mensen.Jeg vet jeg hadde eggeløsning da for det var kjempe vondt,så jeg håper den sitter denne mnd..Vi har også praktisert annenhverdag sånn som dere.Så leit med morfaren din,det er vondt å miste de nermeste..Går det bra?som du sier så var han 84 år å fikk et langt liv.Det er vondt når de plutselig blir syke å dør så fort.Skjønner godt hva du mener med liv å død.Dere er/prøver å bli gravid å han dør.Datteren min var 11 dager når mamma døde,jøran var nyfødt når bestefar døde å når daniel kom var det to i fammilien som fikk slag å daniel levde jo bare to dager da så det skjer alltid noe når jeg får barn iallefall..Det er nok mye mellom himmel å jord vi mennesker aldri vil forstå før vi dør selv..Godt for deg å være hjemme i dag.Alle trenger det en gang i blant.Du utnytter iallefall ingenting.God samvittighet skal du ha.Å du gledet meg veeeeldig med å svare.Ha en fin dag du også..kooooooos

Skrevet

Hei ludda!

Så gøy at du hadde svart da jeg sjekket nå!! Ble skikkelig glad jeg!!

Har akkurat kommet hjem fra mormor. Det var en trist stund da vi fikk se morfar igjen. Uff, det er ikke gøy å se at noen du er glad i ligger helt livløse. Men det var godt å se ham en siste gang. Vi gråt litt alle sammen, så la vi en rose ned i kisten hans. Deretter fulgte vi etter likbilen til kappelet der han skal ligge helt til begravelsen neste torsdag. Etter det dro familien til mormor der vi drakk kaffe og spiste litt kaker... En tung dag må jeg si...

Ellers har jeg det sånn forholdsvis bra! Er fortsatt skikkelig usikker på det med at magen vokser og vokser. Tok en test i går, og den var negatvi. Har virkelig på følelsen at jeg er gravid, og med tvillinger faktisk, men jeg klarer liksom ikke tro det siden jeg har hatt mensen og greier. Hvis jeg ikke er gravid, så må det være noe som er skikkelig galt, for magen vokser og jeg har til og med fått to strekkmerker... Skikkelig ekkelt å gå å ikke vite noe... Skal ringe legen i morgen, men er litt redd for at de skal le av meg. Og så vet jeg at de ikke har ultralyd der, så da må jeg sikkert bli henvist videre hvis jeg skal få det...

Og så hjelper det liksom ikke på samvittigheten at jeg røyker. For vi begynte å røyke etter at Hannah døde. Hadde da sluttet å røyke for et halvt år siden... Men det var så tøft å miste Hannah, at vi ville røyke begge to. og nå har vi liksom ikke sluttet enda da. Jeg vet at jeg kommer til å slutte med en gang jeg finner ut at jeg er gravid, men til jeg finner det ut, så synes jeg det er veldig vanskelig!! Skjønner du hva jeg mener?

Håper virkelig at du blir gravid denne gangen her! Skal be om at dere blir det. Jeg synes det er så rart at man ikke blir gravid selv om man har sex annenhver dag... Da må man jo treffe el!! Skulle tro det i alle fall... Leste et sted på internet at 7 av 10 som har sex mer enn tre daager i uken over en 3 måneders tid, blir gravide. Så da er det 70 % sjangse for at du blir gravid før april! Håper virkelig det for deres del... og for vår del da...

Nå snør det masse her ute... skikkelig vinter! Det er litt fint også da, selv om jeg ikke liker at det snør. Men samtidig er jeg veldig glad i snø. Synes det er så vakkert når det ligger snø på bakken... Men kunne vært foruten snø i øyne og ansikt forøvrig...

Åhh... jeg håper at du er gravid nå... og at jeg finner ut hva som skjer med magen min. Skal sjekke igjen senere i kveld om du har svart eller ikke. Og om du ikke har det, så sjekker jeg når jeg kommer hjem i morgen etter jobb...

Ha en fin kveld!!

Klem fra meg!!

Skrevet

Hei vennen!!!!Skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg..I dag har du hatt det tøfft.Det er godt å se de døde men det er liksom ikke de allikevel.Det er så kaldt å vondt å en får dem aldri tilbake.Noen velger å ikke se men det har aldri vært noe alternativ for meg når jeg har vært oppi sånt.Må liksom vite at den døde har et fredelig blikk å ser ok ut.Hvordan går det med mormor da?Det er sikkert tøfft..Godt dere har hverandre.Åsså må jeg bare si at når du sa du hadde begynt å røyke igjen etter du mistet ble jeg lettet for jeg begynte også igjen etter daniel døde.Håpet aldri du ville finne ut av det men når du tilstår så gjør jeg det å jeg vil klare å slutte igjen.Blir jeg gravid igjen så vil jeg klare det.Du også,vi slutter sammen.Håper du er gravid å at det ikke er noe annet.Blir jo litt bekymret for deg.Du skal ikke føle deg dum i det hele tatt.Be heller legen henvise deg til gynekolog å be om å få nr dit.Ring heller gyn å fortell hva det gjelder å si at du er bekymret å ønsker time så fort som mulig.De pleier ta hensyn til sånt.Jeg henvender meg til gyn når det gjelder sånt jeg.Ikke godta å gå hjemme 3 uker til med dette her,du burde ha en gyn undersøkelse med ultralyd.Jeg håper jeg blir gravid snart å at du er det nå.Har du testet mer da?Det er som du sier rart at det ikke klaffer når en har sex så ofte.Hahahahaha hvis det fortsetter sånn blir jeg helt pumpa jo.Sex er godt det når mannen er opplagt men når han ikke er det må jo jeg være ekstra kreativ.Utrolig hva en gjør for å få en klatt med sæd.Jeg lagde biff å fløtegratinerte poteter til han på en tirsdag,å nå har jeg måkt snø så han er opplagt til sex,blir helt utslitt jeg altså.Meeeen bank i bordet altså,vi har jo hatt det utrolig gøy også da.Hm.Men i kveld sovnet han så jeg kan slappe av litt.Jeg er jo ferdig med el uansett så det er jo ikke noen mulighet nå.

Håååper vi begge er gravide jeg.Skriv til meg da når du har ringt i morra eller etter jobben.Ha en fin dag å lykke til.Tenker på deg.

Skrevet

God morgen Happy clapper!!!Nå er jeg spent på hva legen sier i dag å om du får time hos gyn rimelig fort.Det er jo psykisk belastende å gå sånn.Håper det har gått greit.kos.

Skrevet

hei ludda!

Jeg har faktisk ikke ringt legen i dag! De har stengt på fredager, så jeg får ikke ringt før på mandag. i mellomtiden får jeg bare vente og lure og bekymre meg litt til... det er vel ikke noe mer å gjøre med det... Magen er fortsatt stor, og området rundt brystvortene har nå blitt mørkere. Ting tyder jo på at jeg er gravid, men testene jeg tar er jo negative, og jeg har jo hatt mensen. Skjønner virkelig ingenting...

Men jeg har bestemt meg for å slutte å røyke. tok min siste røy for en time siden. Nå er det slutt for min del! Hvis jeg er gravid, så vil jeg at barnet mitt skal få puste inn frisk luft, og hvis jeg ikke er gravid, så øker man visst nok sjangsene på å bli gravid når man slutter å røyke. Så for barnets skyld, enten det som kanskje er i magen min nå, eller det barnet som kommer, så slutter jeg. Så da vet du det! håper virkelig jeg klarer det!!!

Ellers har jeg det bra! Har vært på jobb i barnehagen i dag, og det har vært en lang, men bra, dag! Er helt ferdig når jeg kommer hjem... Når jeg er ferdig med å skrive til deg, så skal jeg slenge meg ned på sofaen litt, og slappe av helt til jeg må lage middag. Skal en tur til Sverige på Harry-tur i morgen, så jeg må legge meg tidlig i dag. Blir sliten av å kjøre så langt som til Sverige, i alle fall om det snør.

Har du hatt en fin dag så langt? Gleder meg til du skriver tilbake!! Håper vi er gravide nå begge to!! Da må vi treffes etter at barna våre er født! hadde ikke det vært kult da??? Satser på positv test for både deg og meg denne måneden!! Når skal du teste? Jeg venter til 21 eller 22. februar... Har ikke tanta kommet da, så tester jeg...

Klem

Skrevet

Hei vennen..Så bra at du slutter å røyke åsså så fort da!!!!Jeg må nok sette en dato,menselfølgelig når jeg blir gravid igjen er det stopp på flekken..Har du testet noe mer eller?Hvis du er gravid er du jo noen uker på vei allerede,Har du kjent på livmortappen?Hvordan er utfloden.Sorry altså vil bare hjelpe deg men du trenger ikke å svare.Fikk du slappet av litt da?å middagen ble god sikkert.I dag er det fredag så da pleier vi ha fredagskos på kvelden.Jenta mi er ute å lager snøhule å er kjempe stolt.Hun begynte da jeg var ute å måkte snø men da holdt hun på å gi opp å var lei seg fordi jeg ikke hadde tid til å hjelpe henne.Så fikk jeg muntret henne opp å vips så så hun at snøhaugen faktisk var blitt stooor å hun hadde klart det helt alene.Så nå har hun fått varm kakao å smiler fra øre til øre.

Vi må treffes uansett kan vi ikke det?Håper jo at vi får barn sånn ca samtidig men det er det jo ingen som vet.Så du skal på harry tur til sverige.De har så god potetmos der åååååå den er go å så masse god mat,Heldiggrisen.Men kjør forsikdig,det kan jo være to små bønner i magen din vet du.Hehe.Jeg tester 19 feb tenker jeg.Har ikm den 15 denne mnd.Føler ikke jeg er gravid men det er jo spennende da.Når jeg ble gravid med daniel hadde jeg ingen tegn annet enn litt neseblod å kløing under beinet.Puppene ble ikke såre før i uke 7.Har hatt festeblødning med alle bortsett fra den jeg mistet i uke 12.Så ingen svangerskap er like.Håper dette ikke tar for lang tid å at vi hopper over til 1 trimester begge to.HVor lenge blir du vekk da? bimmen er ikke så gøy uten deg.Det er liksom deg jeg ser etter hver gang jeg logger på.Ha en fin kveld.kos.

Skrevet

Hei igjen!!

Har akkurat kommet hjem fra mamma og pappa. Var der en liten tur i dag, for å hilse på og hente noen greier... Men nå er vi hjemme igjen... Skal kanskje se en film eller noe, og så litt kveldskos når vi legger oss ; )

Jeg har ikke kjent på livmortappen jeg... vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter... Har lest litt om det på pernille, men jeg vet ikke om jeg tør... Utfloden min er for tiden litt sånn hvit og kremaktig, men vet ikke hva det skal bety. Hvordan skal den se ut om man er gravid?? Husker du det? Det gjør ikke jeg...

Har ikke testet noe mere... føler at det ikke er noe poeng å teste nå. Venter til 22 eller noe... Får se hvor lenge jeg klarer å vente da!!

Så gøy med dattera di som lager snøhule...! Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var barn igjen... Men det er bare noen ganger da... Men det virker som de har det så gøy!!

Gleder meg til sverige i morgen ja! Skal kjøpe masse god og billig mat! Blir bra det! Vi prøver liksom å være litt økonomiske vi da, og så spare en del penger hver måned, men vi får nå se hvordan det går...

Det med å slutte å røyke gikk ikke helt som jeg hadde tenkt! Kjøpte en 10pk i stad! Men jeg vil så gjerne! Men det er vel bedre å si at man vil slutte, enn å stille seg helt likegyldig til det? eller hva tror du? Tror egentlig vi tenker ganske likt jeg! Jeg kommer selvfølgelig til å slutte 100% når jeg blir gravid!

Du sier du ikke føler deg gravid, men hvordan er utfloden og livmortappen din?

Kanskje jeg hører fra deg igjen i kveld? Hvis ikke så får du ha en alle tiders fredagskveld!!

Klem

Skrevet

Halllo vennen!!!!Når jeg var gravid var tappen veldig myk.Hard i midten å langt bak.Hadde masse hvit/gul kremete mye utflod de første ukene.Når jeg kjente på tappen så kjentes det ut som den hadde flatet veldig ut.Normalt er tappen sånn at du kan kjenne rundt hele med fingerspissen men da jeg var gravid var den liksom større å mykere,hu jei for en forklaring.Du ble vel ikke klokere av dette,men det lover bra med utfloden din.Blødde du mye forrige mens?Hvis du blødde klumper kan det være du mistet en tvilling?blødde du mindre enn normal mens så er sjansen stor for at du er gravid.Du burde jo snart ha hcg nok til å slå ut på en test,jeg hadde ikke klart å vente.Du er flink altså.Var filmen god eller?Jeg så på supernatural,må ha med meg det.Har ikke kjent så mye på tappen min denne syklusen men har nesten ikke utflod å den er lukket å myk men ikke som når jeg var gravid.Har aldri opplevd å ha så lite utflod.Har pleid å gå med truseinnlegg men ikke denne mnd.Du klarer å kutte røyken.Gud så mye makt den har over oss.Jeg vet jeg klarer det å jeg vil,men må sette en dato.Å du klarer det.KOOOOS

Skrevet

Hei og takk for svar angående livmortappen... Har så lyst til å spørre mannen min om han kan sjekke den og se hvilken farge den er, men det er kanskje litt drøyt å spørre om?? Vet ikke jeg... Uansett... Jeg kjente i alle fall, og den var definitivt lukket. Synes det var vanskelig å kjenne så mye på den, for den lå så langt bak. Men utfloden er jo den samme da... Nei, vi får bare vente å se... orker egentlig ikke å spekulere for mye, men samtidig så er det veldig spennende da!

Vi har ikke begynt å se film enda... vet ikke om jeg orker... vil heller legge meg tidlig og kose meg litt med mannen min...

Du, vi snakkes mer i morgen da?? Sjekker om du har skrevet noe når jeg kommer hjem fra Sverige i morgen! Du får kose deg masse så lenge! god kveld og god natt...

Skrevet

Hehehe ja,men hørte om et par som faktisk fikk det til.Hun satt på huk å han lå mellom bena hennes under å lyste opp med en god lommelykt.Vi snakkes i morgen.sov godt å ha en fin tur.

Skrevet

Hei hei vennen.Nå håper jeg handleturen ikke tok helt av da..He he he,

Har du det bra?Bare tenker på hva du går igjennom nå med tankekjør.Godt tenker jeg å komme seg vekk litt.Gleder meg til du kommer hjem så jeg får høre hvordan dagen har vært.Her er det husarbeid å siden det er grand prix i kveld så skal jeg lage pizza å litt annet kos.Titter innom her senere...

Skrevet

Hei hei!!

Koselig å høre fra deg! Jeg har hatt en veldig fin dag, men er skikkelig sliten nå!! Det tar virkelig på å kjøre fram og tilbake til Sverige! Vi var borte i 7 timer!! Det er slitsomt, men det var koselig. Spiste god svensk pizza til lunsj, og fikk handlet både mat og klær! Så allt i alle var det verdt turen! Koselig med en jentetur også!!

Men jeg bekymrer meg og tenker mye! Venninna mi som var med til sverige, synes jeg så gravid ut. Og hun kjente på magen min, og sa at den var stein-hard, og at det i alle fall ikke var fett som gjorde at den var stor! Så jeg vet ikke jeg... Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre, siden testene mine er negative, og ikke vet jeg hva jeg skal gjøre angående lege! Hvis jeg ringer fastlegen min, får jeg time om noen uker kanskje, og så blir jeg sikkert bare henvist videre. Og skal jeg gå å lure og fundere så lenge?? Holder nesten ikke ut...

Men i kveld vil jeg ha det bra og kose meg! Vi skal også se på Grand Prix. Vi kjenner en som er med... Ikke som sanger, men som trommis. Se godt på trommisen til Trine Rein. Det er en av våre beste venner. Andreas heter han! Så det blir gøy å se han på tv igjen!! HAn er forøverig også trommisen til Mira Craig, og han har spillt i "Frida". Så du på det da du var liten? Han spillte i alle fall Kristian, bestevennen til Frida som bodde i samme blokk som henne... Morsomt er det i alle fall...

Har du hatt en fin dag? Vet du noe mer om du er gravid eller ikke? Hva tror du?

skal prøve å skrive tilbake til deg senere i kveld, om jeg ikke har sovnet innen da...

Kos deg med pizza og GP!!!

Mange store klemmer

Skrevet

God kveld snuppa..Det er godt med en jentetur av og til.Åsså fikk du handlet klær,det er morro.De har mye tøfft der borte.Må alltid innom der jeg også.Å om du er gravid har du iallefall nok mat en stund.Men du?du mååååå ringe legen å si du er bekymret,du kan ikke ha det sånn.Har du fått noen fler symptomer?Hadde du vært her skulle jeg tatt babywatcheren min å sett om jeg fant hjertelyd.Det er jo noen som har opplevd å ikke teste positivt før etter 8 uker.Vet du om noen som kjenner en gynekolog kanskje som du kunne kontaktet?Hadde du ringt legevakten en kveld å forklart hvor bekymret du er så vil du garantert få en underlivs undersøkelse å ultralyd.Det er det kjappeste da.Testene burde bli positive snart.Det kan jo være andre ting også som gjør til at magen er hard.Du føler deg frisk sånn ellers?Jeg håper du er gravid altså.ÅÅÅ NÅ GJESPER jeg sånn at jeg må hoppe i bingen.La ikke så godt merke til trommisen for jeg så ikke hva du hadde skrevet før det var ferdig men de var flinke.Er ikke så fan av Trine rein da,men men jeg husker Frida ja,gud så gøy jeg syntes det var.Så Kristian husker jeg godt.Hvor gammel er han nå da?Åsså var det graviditetstegn hos meg?Hm,egentlig ingenting,føler ikke tanta er på vei en gang.Men har stooor tro på at hun kommer,nei nå må jeg sove..Natta vennen,Skriver i morra.kos.

Skrevet

God kveld ludda!

Hadde dere en koselig kveld med pizza og GP i går? Håper dere hadde det... Jeg så halve GP, og så måtte jeg legge meg, for jeg var så sliten. Og jeg sov til i dag!! Sov sammenhengende i tolv timer!!! Det er det veldig lenge siden jeg har gjort!

I dag er det morsdag, og vi har vært hos foreldrene til mannen min lenge i dag. Kom akkurat hjem. Og så var vi på graven til Hannah og tente et lys... Det er alltid litt trist å dra opp til graven, for det minner meg om at lille jenta mi er død... Hun skulle vært født om 8 uker nå... tror det kommer til å bli en trist tid framover om jeg tenker mye på det...

GRATULERER MED MORSDAGEN forresten. Du er heldig som er mor du... Til et levende barn... Gleder meg til det blir min tur...

Skrev forresten et innlegg her på bim om utflod og urin. Leste du det? Vet du noe om det i tilfelle??

I dag da jeg våknet innbillte jeg meg at magen min var blitt litt mindre, men nå er den stor som bare det igjen, og nå gjør det faktisk litt vondt. Skal prøve å ringe legen i morgen om jeg husker på det!

Ha en flott kveld, ludda!!!

Klem

PS: Andreas, han som spillte Kristian i Frida, er 29 år nå, men blir 30 i mai...

Skrevet

God natt, ludda! Legger meg nå fordi jeg er så trøtt... vet det er helt sykt tidlig, men må bare høre på kroppen... skrives i morgen da... skal se om jeg får sjekket siden her i morgen tidlig før jeg drar på jobb... hvis ikke så skriver jeg når jeg kommer hjem...

God natt!!

Skrevet

Hei å god kveld!!!!Gratulerer med morsdagen til deg også.Det kommer til å bli din tur igjen snart å jrg tror ikke det er så lenge til heller.Jeg var også på graven i dag,det var vondt men også godt syntes jeg.Datteren min hadde laget en lapp der det sto gratulerer med morsdag å hun hadde malt en keramikk vase til meg.Det var koselig.Den dagen skallll komme til deg også vennen.Å du er mor du også selv om hun ikke fikk leve.Det er rart å tenke på at jeg prøver å bli gravid for femte gang.Ikke rart jeg trener kick boxing,Vil ikke begynne med tena ennå nei,hufff må ta vare på kroppen.Trener du mye?Når det gjelder spørsmålene dine ang urin å utflod så vet jeg ikke helt men man får mange ganger ikke alltid men noen får mer utflod under graviditet,gjerne litt tykkere hvit/gul kremete utflod.Noen har mer utflod dagene før mensen,Også da hvit/blank/gul utflod,den kan være tynn eller tykk.Har hørt om de som har merket det på urinen men denne risengryns lukten kan du jo få av å drikke lite også å den er gjerne mørk.Jo mer du drikker jo lysere er urinen å motsatt..Jeg har INGEN utflod denne mnd jeg????Skjønner ingenting,men alt virker normalt.Hadde noen stikk i sidene så vidt i går å i dag å litt såre pupper så føler det er tante rød symptomer,kjenner ikke igjen kroppen min i det hele tatt.Bestillte eggeløsningstester i dag på nettet.Tenkte jeg skulle teste mye neste mnd for å finne EL.Skal også gå for annenhver dag neste syklus.Du må ringe legen altså,det er ikke bra å gå sånn.Eller kontakt en gynekolog å få undersøkt hele pakka.Du må jo få visshet snart i om du er gravid eller skal til på ny syklus.Sov godt vennen.Vi snakkes.Hvis du sender meg mail kan du få nummeret mitt så du kan sende meg sms.Ikke alt som er greit å skrive her inne alltid.Å jeg er spent på hva du heter.Kos.

Skrevet

God morgen!

en ny dag og nye muligheter!!! Jaja, så nå har tempen steget litt også... Er så spennt på å finne ut av om jeg er gravid eller ikke... Men har bestemt meg at jeg ikke skal teste før tidligst om 9 dager... så får vi se da...

Ellers, takk for svar angående urin og utflod og sånt! JEg blir bare så usikker, og husker ikke alle symptomene selv, vettu... Da er det greit å kunne spørre andre...

Har sendt en mail til en spesialist i fosterdiagnostikk på Ullevål angående magen min og sånt. Det var han vi var hos da vi fant ut at Hannah hadde acrani... Han virker veldig ok, og sa at det bare var å sende han mailer om vi lurte på noe, så skulle han enten svare via mail, eller ringe... Så da håper jeg han gjør det i løpet av dagen...

Skal på jobb nå jeg da... Vet ikke hvor lenge jeg orker å være der, for jeg er så skikkelig trøtt... Men det blir sikkert bedre bare jeg kommer meg dit. I kveld skal mannen min og jeg på visning... På to leiligheter! Det blir veldig spennende!!!! Mye nytt som skjer her hos oss....

Sender deg den gamle e-mail adressen min, for jeg vil ikke legge ut den jeg bruker her på bim så alle kan se... Så hvis du sender til den først, så kontakter jeg deg angående den mailadressen jeg egentlig bruker. OK? adressen er [email protected]

HA en fin dag! Snakkes i kveld!

Krysser fingrene for at TR ikke kommer denne måneden! Når har du ikm forresten?

KLEM

Skrevet

Ludda??

Hvor blir det av deg?

Håper du har det bra og at det ikke har skjedd noe... snakkes i morgen... sjekker siden før jeg drar på jobben...

God kveld og god natt!

PS: har forresten fått time hos spesialist på fosterdiagnostikk på ullevål på onsdag. Håper de kan finne ut noe om hvorfor magen min vokser... Blir bra det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...