Gå til innhold

liten mage..

*dea-medgullskattimagen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

liten mage er ikke det samme som liten baby?

fikk estimert vekt til 2135 i uke 34, så jeg vet jo egentlig at hun er ganske fin, men.. nå er jeg i uke 39 og føler liksom at magen er så liten i forhold til alle andre.. er så kjedelig når alle sier 'du er ikke så stor du..' vil være stor! gleder meg sånn til hun kommer nå.. kan nesten ikke vente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal skrive under her... jeg var på VE-UL forrige uke og ho er nok 2.3 kg og kommer til å veie mellom 4 og 5 kg ved fødsel, om ca 6-7 uker. Ho hadde normalt hode og litt over gjennomsnittet mage:) hehe

uansett: åssen får ho plass? Jeg får også slike kommentarer... blæh... men folk sier så mye... men svigerinna mi var ikke stor og fikk ei på 4.8kg! Lykke til du!

PS JM Siri skrev at de som får sent stor mage har gode magemuskler:):):)

Skrevet

fnis. er rart å tenke på hvordan de får plass. jeg lurer ofte på det når jeg ligger og kjenner på magen min.

kan hende det stemmer med magemusklene. har jo trent kickboksing i 4 år før jeg ble gravid. hihi.

Skrevet

Jeg var også liten med forrige,og på fødseljournalen står det at jeg hadde liten uterus(livmor)

Hun var 3150 og 47 cm,1 uke på overtid.

Denne gangen er jeg litt større,men ikke mye..

Blir ikke noe diger unge tror jeg.

Skrevet

jeg har liten mage jeg og. SF er 32 uke 39+2. har vært på UL en uke siden og da var han 2.8kg. har gått opp 8kg men var ikke liten fra før. jm sa at jeg ser ut som jeg har 3 måneder til... he he.. lykke til

Skrevet

ja vi er alle forskjellig...idag var det ei som ikke turde å spørre om jeg var gravid...hun sa hun ble usikker for jeg hadde så liten mage...jeg har mens termin imårrå!!! jeg har på ingen måte flat mage, men det er mange som tror jeg er i 6-7 mnd...

Skrevet

Jeg får også høre jeg har liten mage. Er i uke 28 og det er flere som sier "Du kan jo ikke føde allerede i mai!!? Hvor har du barnet?" ...og jeg blir så lei.... Det er mange som bære det inne seg, spesielt vi som er relativt høye. Så lenge symfyse målene er normale bryr jeg meg ikke om det. De fleste får en unge i snitt vekt/lengde allikevel. Jeg er glad jeg fortsatt kan sove på ryggen om natta og ingen problemer med å snu meg i senga. Vi blir nok fort tunge nok! :)

Lykke til videre alle sammen! :)

Skrevet

Hei dere. Så utrolig godt å lese at det ikke bare er jeg som har liten mage. Synes ikke d selv, men alle rundt meg skjønner ikke hvor babyen ligger. Men jeg kjenner han utrolig godt selv da hehe...er i uke 29 å han sparker utrolig mye.

Men som dere skriver, man blir litt lei av å høre den komentaren hele tiden. Føles ut noen ganger at man kanskje spiser for lite ell no...men legen å når jeg har tatt UL sier jo at han er så stor som han skal være =) jeg er ganske lita (tynn) i meg selv så kanskje d har noe m d å gjøre? jeje =) babyen har d fint å d er d viktigste =)

Ønsker alle lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...