Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Dere tror det ikke, ikke jeg heller forsåvidt! Fikk i dag den bugabooen jeg skulle betale 3.000,- for, men fikk den for 1.600,-!!! 2006-mob. med alt av utstyr og ekstra sett med hjul!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Too good to be true! Hvor eller hvem har du kjøpt fra?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Hvaaaaa???!!! Det kan ikke stemme!? 1600 kr for en Bugaboo? Selgeren må jo være helt tullerusk i hodet - tenk deg hva hun egentlig kan selge den for! Ja, ja HI - heldig er du som får den så billig!!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Skjønner reaksjonen din, men det er helt sant :-) Har bare hatt kontakt via mail, men finner ikke navnet til personen noen sted, ei heller adressen.... En anonym riking kanskje... :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Er det en cameleon? Farger? Tror du har vært veldig heldig altså! Hvis ikke det er noe "skjult" galt med vognen da...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jøsses, Gratulerer!!! Må nesten spørre om du har fått vognen, siden du ikke har snakket med selger? Hvis ikke hadde jeg ikke betalt noe penger før jeg hadde fått vognen, var jeg deg!! Virker nesten litt mystisk.... Skulle du egentlig betale 3000,- også kunne du få den for 1600,- i stedet, eller prutet du den ned til 1600,-?? Ja, enig med deg at det er; too good to be true!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Takk for det! Ja, fikk vognen i går. Den ble sendt på oppkrav og der stod det "kr. 1559,-"! Har ikke sendt mail tilbake om dette i frykt for personen har glemt det.... Men jeg er like forundret som dere. Den ser helt ubrukt ut. Det er en cammelon, grå/svart med rosa ekstratrekk m/alt tilbehør. Den er blitt mistet på en rundtur i Europa, så vedkommende kjøpte ny. Etter flere mnd. kom den til rette og jeg fikk kjøpe den da den ble til overs. Vedkommende kunnet vel glatt fått 5.000,- for den, eller hva? Uansett så selger jeg den ikke videre :-)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 grattis!! Så bra at du fekk drømme vogna tell en så billig penge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå