Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Eg syns det e et alldeles nydeleg navn. Det kan jo også skrives Navid, men eg syns Naveed understeker at det Uttales med lang i: Naviiid. Ka dokk syns?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Fint om han har indisk/pakistansk bakgrunn... ikke så kult som Naveed Larsen, f.eks ;-)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Skal dere bruke dette navnet, så bør minst en av foreldrene ha etnisk opprinnelse i et land hvor dette er et vanlig navn. For i Norge er ikke Naveed er vanlig navn. Men det smakte ikke så dumt på tunga. :-)
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Har du sett på Dansefeber? Synes navnet er ok, men passer best dersom dere har forbindelser til et land hvor navnet er vanlig.
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Nei, likte det ikke, men liker heller ikke David.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Er dere pakistanere så er det fint, ellers ikke.
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Liker Naveed jeg, kan godt brukes selv om dere er norske i utseende også, men da ville jeg skrevet det Navid tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå