Gå til innhold

Hvem her skal ha baby nr 2??

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble plutselig så mange på ung mor som er gravide igjen :-D det er jo kjempekoselig!

Kan i hvert fall skrive opp meg selv, Riga og FarrisBriis. Er det flere???

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg, når skal dere ha? hvor er dere fra?

Skrevet

Venter vår andre jente 29. juni:D

Skrevet

hei du 87_jenta med 2 små prinsesser! :)

Jeg leste fødselshistorien din på hjemmesiden din, og jeg må si at jeg ble ganske så tucha og rørt!

Du er en flott mamma- stå på :)

Skrevet

jeg venter nr 2... har ei lita ei som blir ca 20 mnd når lille bror/søster kommer....:) er i uke 28+4.... jeg er 21 år.. vært sammen med min forlovede (som er 31 år) i 6 1/2 år. kjøpt oss hus for 1 1/2år siden og alt er stort sett fryd og gammen...;)

Skrevet

jeg..jeg har en som er blir tre år mnd etter neste baby blir født. vi bor i oslo og jeg er 23..er kanskje litt for gammel for å henge her jeg nå..hehe

Skrevet

Jeg venter vårt 2. barn 27. juni... Og han har bare med å komme i juni og! For jeg vil ha to junibarn.

Skrevet

Har en gutt på 20 mnd han vil være ca 22 mnd når bebisen kommer om 5 uker ca...

Skrevet

jeg venter nr 2 i september..da er lillejenta mi 3år og 10mnd,så det blir litt aldersforskjell på mine 2.

Skrevet

Heisann :)

Har en sønn på 3 1/2 år og er nå 11 dager på overtid med gutt nummer to...:! Er forresten 23år selv :)

Skrevet

jeg er 20 og har en sønn på 17 måneder, venter ei lita prinsesse i juli:) det blir ca 23 måneder i mellom de:) Har termin nøyaktig en måned før han blir 2 år:)

Har vært sammen med forlåveden i 5 år når prinsessa kommer, og forlåvet i 4 av de;) bodd sammen i 4 år og hatt rekkehuset vårt i 2 år...Ja, syns det passet greit med en liten prinsesse jeg:D

Skrevet

vi venter gutt nr 2 månedskiftet april / mai :) førstemann blir 2år den 18 april:) så her blir d ganske nøyaktig 2 år mellom:)

Skrevet

Jeg venter nummer to 6 april. Er da 23 år og har ei datter fra før på 2 r og 8 mnd når neste blir født, syns det er en passelig aldersforskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...