Gå til innhold

St.olavs:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Noen som har født på st olavs etter det ble nytt der på føden? Er så spent på hvordan det er der nå.Fødte der i 2005,på gamle fødeavdelinga.Gleder meg litt siden det er enerom og greier:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer der jeg også. blir deilig med rom alene. var der i 2005 jeg å.

Skrevet

Fikk jente januar 2005,så nå blir det gutt termin 2 juni:) Blir godt med enerom ja...:) Når har du termin?

Skrevet

Hei :)

"fødte" der i juni 2006 (uke 21), og må bare si at de rommene er kjempefine!! Enerom med eget bad med badekar, splitter nytt :D

Og på barselavdelingene har de sånn skjerm med internett, gratis telefon, tv og radio :) Og plass til pappan!

All ros til St. Olavs :D :D :D

Gleder meg til å komme tilbake dit.. hehe..

Skrevet

fødte der i juli 2005 jeg...håper virkelig d er bedring,trivdes ikke i d hele tatt..så gleder meg til å se hvordan d har blitt=O)

Skrevet

Åh nå gleder jeg meg:) Med badekar og greier....Blir jo rene juledagen å komme på barsel nå.Fødte du uke 21? Hvorfor så tidlig? Ble litt nysgjerrig:) Bra at alt gikk bra med den lille:)

Skrevet

fikk juli 05 jeg å. håper å få kose med ungen min alene denne gangen. nise sist i 10dager.

kanskje vi har gått om ein an der noen av oss

Skrevet

Jeg skal føde der ca 11 juni. Gleder meg vilt. Fødte der sist gang i 2001. Da dro jeg hjem etter to dager for det ble for slitsomt å ligge på rom sammen med andre. Åh, jeg kan ikke vente til å ligge på barsel med den lille gutten. Kun 18 uker igjen...

Lykke til alle trønderdamer :-)

Skrevet

Åh nå gleder jeg meg til å føde på St.Olavs. Har termin med min førstefødte 8.august. Kjempeflott hvis mannen min kan bo der sammen med meg :)

Skrevet

Hei Amilde

Jeg har termin 13.juni. Har vært der på observasjon. Og de har fine rom ja. Med tv/radio over senga og lufteveranda. Supert.

Skrevet

Fødte prinsen min der i juli 2005 jeg også, nå venter jeg ei lita tulle i mai/juni. Lå på pasienthotellet sist, og det var jo fint det. Føden var heller kjip, da.. Gleder meg til nye og triveligere omgivelser denne gangen, ja! :)

Skrevet

ja muggete murer,takk jeg flyttet imot personalet sin vilje pga blodtap.bodde på foreldre rommet til nise i 10dg. ser frem til denne runden.alene og greier

Skrevet

Fødte der i mars 2005. Gutten min var på intensviavd og jeg lå på barselavd. Det var et slit. Han var jo så langt unna meg.

Hvis jeg skal føde der igjen er det jo bare heisen noen etg ned og så er jeg hos barnet mitt.

Og ikke minst så får man enerom nå. Sist jeg fødte hadde jeg absolutt ikke lyst å være sosial og var veldig sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...