Gå til innhold

Dere som har hatt nattavvening?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan gjorde dere det? Og hvor lang tid tok det?

 

Jenten min har alltid våknet rundt 5 for mat, men idet siste har det blitt kl.3 Hun får grøt og middag på dag så skal ikke være nødvendig...

I natt gråt hun en del, ikke høyt (45 min) Men fikk bare vann, drakk nesten ingenting.

Hun sovnet iallefall igjen, men våknet kl.6 for mat igjen.

 

Har jeg en god begynnelse? Skal jeg fortsette på samme måte? Kan ikke få faren til å gjøre det for han skal opp kl.5 på jobb. Må iallefall vente til helgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare fortsett på samme måten du :)

 

Ingen mat mellom 24 og 6 for eksempel, og etterhvert kan du strekke den til 7...

 

Tror det tok 2 netter jeg før hun ikke vill ha mat mer, men hun våkner da fortsatt på natta.. Må bare dytte smokk. Skal gå gjennom en runde med det snart også, for jeg vil sove!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj takk for svar..

I natt gjorde jeg det samme, og det tok kun 10 min før hun la seg til å sove igjen. Dette går bedre enn forventet...BANK I BORDET!

 

Eneste når hun våknet kl.6 for mat så ville hun ikke ligge i sengen mer, men sov til 8 i min seng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at natten gikk bedre!!!!

 

Her har og natten vært fin!!! Hun sov hele natten gjennom (19-6,30 og dytte smokk - sov til 7.30)

Så nå er jeg opplagt og uthvilt! Herlig!!!

 

Lykke til med neste natt, nå sover hun snart rundt hun også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trådde far til og det var gjort på to dager. (Godt for mor gitt) Trodde det skulle være mye vanskligere, men de lærer fort disse småttisene. Sover nå fra 20 - 7.30, og er faktisk veldig skjelden og smokker også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...