nick_348524 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hei! Har tatt ut hormonspiralen min nå (ca 1mnd siden) og gleder meg til å bli gravid igjen! Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar å bli gravid igjen etter spiral? Eller hvor lang tid det tar før syklusen blir normal? Når fikk dere mensen igjen? På forhånd takk!!
attpåklatt!! Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hei!! Eg fikk en liten blødning et par dager etter fjerning... Men, så gikk det 54 dager til eg fikk mensen igjen,... men forsto på gyn at dette ikke var noe typisk!! Så hadde eg en mens til.. etter 27 dager... og så ble eg gravid!! Så lykke til!! (Men vet om flere her inne det har tatt mindre tid på..)
Linus i svingen Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tok ut min spiral i mai og er nå snart inne i min 9 pp så det har tatt laaaaaaaaaaang tid syntes jeg da. Ufattelig lange sykluser altfra noen dager til 65.
Plassa Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Jeg fikk mensen 25 dager etter at jeg fjernet hormonspiralen (hadde da gått rundt i mange dager å innbilt meg at jeg var gravid. Jeg hadde så og si alle mulig tegn, men det viste seg å være løpske hormoner...) Satset på at syklusen var slik som den var før mine tidliger svangerskap, og jammen satt den ikke på første forsøk:) Så det trenger altså ikke å ta lang tid, men det er sikkert lurt å innstille seg på det. Lykke til!
HjelpesMEJ Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Tok ut hormonspiral for 5 uker siden. Hadde da hatt den i 4,5 år... Fikk blødninger dagen etter, og har hatt det to ganger etter den første blødningen. Gynekologen sa at det er mulig å bli gravid med en gang etter spiralen er tatt ut om en har hatt samleie iløpet av den siste uken!! Men mulig og mulig.... Flaks mener nå jeg;) Må si rakkarne svømmer lenge der inne.. Overraskende! Men etter jeg tok ut spiralen har eggstokkene mine hatt fest der nede!! Har hatt mye "tannpine" i eggstokkene, og puppene ble både større og fastere.... men tro meg, har sjekka, men nope! Er ikke rutinert, så kan meget mulig hende at jeg sjekka for tidlig.. Ivrig;) Humøret har hoppet veldig de siste dagene.... hehe, men det trenger jo ikke være et tegn;) Lykke til uansett da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå