Paulinaprøverigjen Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 skal gå til legen å få sjekket opp i dette... men spør dere for å bli litt klokere selv hvis dere vet noe... prøvd siden september, uten å lykkes.. men denne måneden tenkte jeg bare arrg uff orker ikke...orker ikke fler negative tester... men har faktisk følt meg veldig rar... hadde ømme bryster ca 1 uke før mensen, i etpar dager..men ikke nå lenger.. har vært småkvalm å slapp,,, å mens fikk jeg egentlig ikke.. bare noen dråper, så ikke noe mer... går ihvertfall rundt her nå å har ubehag nederst i magen.. hadde et kraftig STIKK for noen dager siden... men har man ubehag så har man det, å er kanskje litt vanskelig å si om det er på den siden eller andre siden eller midt på..helt nederst er d ihvertfall.... ååå beklager for dette... men utflod,, er endel.. helt hvit...ikke no lukt.. Beklager...hehe å magen min er helt stopp... har vel ikke vært på toalettet på 1 uke.... ?:/ -maddis
2 tette - med flette Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Da kan det jo godt tenkes at noe er på gang da ? Når skulle du hatt mensen da ?
Miraculix Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Kan du ikke ta en test? :-) Hvis du har da!! Ellers er jo stikkinger er fiint tegn da )
Paulinaprøverigjen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 jeg skulle hatt mensen den 28.... å blødde noen dråper den 29 tror jeg.... å jeg har humørsvingninger... kan pluttselig eksplodere eller grine bare for en minste ting... men kanskje litt tidlig å føle det sånn? sitter nede i spania for øyeblikket å skal gjøre det resten av mnd.. men selvfølgelig så finnes det jo tester her nede også... hehe... men jeg tenker litt på det med puppene... de var bare ømme noen dager om jeg husker riktig... er det normalt? skal dem ikke være ømme hele tiden egentlig?
camelia4årpåvent Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Ta en test, da vel! Bedre det enn å sitte og ikke vite, ikke sant? Jeg holder en knapp på at du er gravid! Det er vanlig å ha noen små blødninger når mensen egentlig skulle ha kommet. Lykke til!
2 tette - med flette Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Ja, og siden det er så lenge siden du skulle hatt mensen ville jeg tatt en test for lenge siden.. heheh Det med puppene er vanlig.. første gangen jeg var gravid hadde je syyykt vondt og ømme pupper kanskje en uke, så plutselig var de ikke vonde eller håvne lenger..
Paulinaprøverigjen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 ja har hørt at det er vanelig med noen dråper, men har hørt andre si at blodet er helt friskt og rødt, eller bare litt lyserosa på papiret osv... mitt var helt brunt :/:/ .... åh så det med puppene kan forsvinne ja, det visste jeg ikke.... men da skal holde håpet mitt oppe... er på en måte sånn at jeg drøyer lengst mulig med å ta en test, for å vente med å se om jeg får fler symptomer... Synes det er så ufattelig kjipt å få negativ test gang på gang... men d eneste jeg har nå er at jeg er slapp svimmel småkvalm (mårra, kveld) oppblåst i magen.. å jeg har vondt i nesa.. sånn følelse etter man har fått vann i nesa..hehe...?!? men takk for svar, skal lete etter et apotek nedi her ..sikkert fullt av dem så er vel ikke no problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå