Gå til innhold

Vil ikke sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er snart 8 mnd, skal fortsatt ha pupp et par ganger om natta og våkner ellers omtrent hver time og vræler. Har prøvd å bare la henne ligge mens jeg prater og stryker, synger osv, men det hjelper ikke. Hun SKAL opp og bysses i søvn, men da sovner hun stort sett raskt. Jeg begynner å bli litt desperate etter å få sove mer enn en time i strekk... Dette har vart omtrent siden hun var ca 4-5 mnd. Før det var det som "normalt", mat ca hver 3-4 time. Noen som har råd som ikke innebærer at tulla vår må bælje i timesvis? Det vil jeg nemlig ikke gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ikke "spedbarnsboken" fra sandvik? den vi fikk gratis på barsel.. der står det en metode for å få de til å sove, den funka veldig bra på venninna mi sin baby som nå er 10 mnd.. den heter ferbers metode..

Skrevet

Har ikke gjennomført den 100%, men har prøvd sånn delvis... men hun hyler og vræler i timesvis (har prøvd "grine-metoden") og gir seg ikke før hun blir tatt opp... Men takk for tipset i alle fall! Jeg får vel bare håpe det går over av seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...