Gå til innhold

hei hei.. hva med oslo treff?

<3 Felicia og Jonathan <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen.. hadde jo vært veldig koselig med et oslo treff for oss på ung og gravid eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det hadde vært veldig moro.. mange som kunne tenkt seg å være med?

Skrevet

vi må nesten finne en dato. noen forslag til en dag? helst etter den 12 for jeg får ikke lønn før det:)

Skrevet

Jeg blir gjerne med på et treff:) Er jo ikke så langt på vei, men hadde vært koselig å prate og møte noen i samme situasjon:)

Skrevet

hva med en av dagene neste uke?

Skrevet

Jeg får vite hvordan vaktlista for neste uke er satt opp i morgen, men klarer nok en av dagene ja:)

Skrevet

me 2=))) må kjekke vaktlista i morra, men kan jo si fra i morgen da=) har fri i helgen da...=P

Skrevet

flere det passer for i helgen? helgen hadde jo egentlig vært greit.. selvom jeg er litt fattig siden jeg ikke får lønn før mandag:)

Skrevet

er det mange som kan tirsdag 13? hvilket tidspunkt passer best eventuellt. jeg er sykemeldt så for meg passer det så og si hele døgnet:)

hva med å møtes på egon på byporten?

Skrevet

aner ikke når det passer enda skulle vært på jobb og kjekka nå, men glemte det så må ta det i morgen.. men lover og si fra når det passe høres kjempe fint ut og møtes:) må si jeg ikke er helt fornøyd med maten på egon på byporten da=S men må jo ikke spise eller, koselig uansett og jeg er med hvis det passer=)

Skrevet

det går jo ann å ta en annen restaurant/kafé... bare å komme med forslag

Skrevet

Jeg jobber fra 15-21, men skal prøve å få meg en sykemelding i morgen. Sliter så mye med svimmelhet og jobben min er jo å stå hele dagen..

Skrevet

uff.. kjenner til det. jeg sliter også med scimmelhet.. noen ganger når jeg står i kassa i butikken når jeg handler så blir jeg så sliten og svimmel at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...