Gizom81 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Dette var merkelig, brystene mine har vær vanvittig følsomme og ømme i dag og da jeg skulle ta av meg bh nå pipler det klar væske fra begge to! 35+2 Flere som opplever dette?Hva er det?
ejiec++ Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 det er råmelk - helt vanlig. Noen får det ikke i det hele tatt før babyen blir født, og andre har det i flere mnd av svangerskapet.
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Fikk det i uke 17 jeg:-/... men har ikke gjort noe for å framprovosere det ,men lekker innimella heldigvis ikke store mengder;)
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 jeg hadde ogsaa dette i uke 26 eller noe tror jeg. men det var liksom bare for 2-3 dager ogsaa sluttet det. men saa i natt merket jeg pluttselig at noe rant nedover innsiden av armen min....satte i et hyl og paa med lyset. Da laa jeg i en svaer peol av vaatt(men bare fra den ene puppen). Skikkelig guffent. Den hadde sikkert vaert i press.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Har også hatt råmelk i noen uker nå, men i dag tidlig våknet jeg med lekkasje i den ene puppen. Var en stor våt flekk på singleten min. Klissete/seig væske:p haha, begynte å le litt for meg selv... Lekker melk liksom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå