cathrine&emma Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 når begynte deres barn og gå alene? og evt når kjøpe dere skol til de og beynte dere å lære de å gå med å holde i hendene eller? å hvilke leker burde man ha til en 1 åring som evt kan stimulere di litt? min datter ble 1 år 2 feb men ho er født 6 uker før tiden men har vært veldig sterkt hele veien? åssen leker burde jeg kjøpe da? vist noen har noen råd eller forslag så hadde jeg blitt veldig gla:)
Monstermamma Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Begge jentene mine gikk da de var 14 mnd. Fikk sine første sko da de hadde lært å gå. Gikk litt med å holde i hendene,ja. Hvis du mener leker for å stimulere motorikk/gåtrening finnes det jo mange forskjellige gåvogner/biler. Dukkevogna fungerte også bra hos oss.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Stableleker,bøker og puslespill er utviklende.
winneboo Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jenta mi begynte å gå når hun var 10mnd. Kjøpte da sko til henne å det tok noen uker før hun gikk like bra med de som uten. Ved 1-års alder så passer det bra å begynne med litt utfordrene leker som gjør at de kan utvikle seg med. Som f.eks duplo klosser de kan bygge.Ting de kan åpne og lukke å putte ting oppi. Bøker med f.eks dyr og dyrelyder. Jenta mi har fra 1-års alder vært veldig opptatt av kjøkkenting så kjøpte lekekjeler,kopper,skjeer osv som hun leker masse med ennå(16mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå