Lillebror og stoerebror Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hvor mye malt skal jeg bruke? Er det farlig å bruke dersom han får normal avføring. Det står ingenting på glasset og jeg trenger bare litt kunnskap i første omgang. Regner med glasset blir åpnet og brukt en gang.
*Marie82* Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 De sier vel max 2 ss hver dag tilsammen. Så kanskje en halv t-skje i hver flaske? Dette er noe som man må prøve seg litt frem må. Får han for mye kan han få for laus bæsj og vondt i magen, for lite blir det treg bæsj igjen. Hvis han har normal avføring nå og ikke sliter med bæsjinga hadde jeg ikke villet tilsette noe malt. Du kan heller begynne å gjøre det hvis du merker problemer!
Mooncake Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Ikke tillsett malt hvis barnet ikkke har problem med avføring. Malt kan gi mye luft i magen. Alternatv til malt er sviskesaft og minifom (apoteket). Jeg har gått bort fra malt, fordi det inneholder mye karbohydrater og ga vesla luft i magen.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 jeg gav malt kun når han ble hard i magen.. jeg ville sett det an først. min får nesten kun mme og bruker så å si aldri malt, normal fin avføring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå