Gå til innhold

Argh... og argh igjen !!!!

Anbefalte innlegg

Trodde virkelig jeg hadde noe på gang denne måneden - men nei da - tanta hadde ikke tatt fri denne gangen heller !

Sukk... virkelig lei meg i kveld.

Min kjære hadde også troen nå, har jo hatt all verdens symptomer....

Nå er han redd noe har gått galt etter at jeg hadde utskrapningen etter MA i september... prøver å si at det kan ta sin tid, men nå begynner jeg og å bli lei!!!

Har bare lyst å grine.

Vel, bedre lykke neste gang - heter det ikke så?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8118632-argh-og-argh-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjedelige greier..

Sitter bare og venter på tr jeg da.. så vi kan prøve igjen etter utskrapning.. nå har det gått 5 uker med små blødninger og hele pakke.. litt lei..

Før jeg ble gravid sist gikk jeg og trodde hver mnd at jeg var gravid, for alle symptomene var jo der, men det er jo ganske like symptomer som pms og da. hehe..

Kjenner til frustrasjonen og føler med deg :)

Jeg melder meg inn i denne klubben. De to siste månedene har jeg vært så sikker på at jeg var gravid at jeg nesten sa det til noen (andre enn samboer). Det er skikkelig nedtur når du må takle de harde fakta at det ikke gikk denne mnd heller. Lykke til begge to, så det var en tråd full av babystøv lenger nede....

:)

Veldig stor trøsteklem! Vet det ikke er mye som hjelper mot håpløshet og tristhet den første kvelden, men håper du får nytt mot når en ny el nærmer seg. Det kommer til å klaffe for oss snart, det må vi ikke slutte å håpe på. Lykke til med å hive ut tanta for godt denne gang!

Takk for støtta - det var lite støtte å hente hos mannen i går, han var så skuffet selv......

Vet at dere her inne skjønner hva jeg mener når jeg sier at jeg nesten blir overbevist om at noe er på gang, og hvor skuffende det da er når det IKKE er det.......

Vel, vi får stå på neste måned også - begynner å tro at det blir 2008 barn på oss......sukk :-(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...