Gå til innhold

Suppedietten..igjenn..


mona84

Anbefalte innlegg

Jeg tørr nesten ikke si hvor mye jeg veier,men..Jeg begynner på sykehusdietten imårra,vekten stoppet på 107 kg idag.Huff og huff..Noen her som har hatt samme utgangspunkt?Hvor mye tok dere av dere isåfall på en uke med suppe..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!!=)

 

Vekten min sto på 102,5kg=( Da begynte jeg på sykehusdietten. Jeg gikk ned 4,5 kg på en uke og på 4 mnd med dietten var 30,5 kg borte=) og gikk ned fra str 48 til 40=) Jeg sluttet i september og har nå gått opp til 42 i bukser og er 20 uker på vei med en liten gutt. Så vekta har holdt seg greit uten at jeg har gjort så mye for det i ettertid. Ikke lett med gravidsøtsug. Så hvis du er flink til å endre kostholdet ditt gradvis etterhvert så er dette en fin måte=)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok av 7 kg på 2 uker med suppedietten..og har ikke gått opp igjen de kiloene..sluttet med dietten for ca 2 uker siden....ble litt lei den suppen..men jeg er der jeg vil på vekten nå, så jeg får bare prøve å holde et sunt kosthold fra nå av=) og hvis jeg skulle gå opp noen kg igjen, så bare hiver jeg meg på 1 eller 2 uker med suppen igjen..;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...