Gå til innhold

November: Hvor mye...


2barns mor

Anbefalte innlegg

gikk dere opp i svangerskapet og hvordan ligger dere an nå?

 

Selv gikk jeg opp 25 kilo i dette svangerskapet og har igjen 5 kilo. Men de 10 kiloene fra svangerskap nr. 1 (2004) satt igjen, så egentlig har jeg igjen 15 kilo ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk opp 16kilo i svangerskapet. Og har igjen 6kilo til der jeg var før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 5 kilo i løpet av hele svangerskapet. De tre siste kiloene kom etter åttende måned. Etter fødselen hadde jeg gått ned 12 kilo. Men etter at jeg begynte å amme har jeg fått en veldig sultfølelse, så vi får se hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg 18 kg i dette svangerskapet. Har rundt tre kilo igjen. Har aldri hatt så vansklig for å kvitte meg med de ekstra kg som etter dette svangerskapet. Med førstemann la jeg på meg 30 kg - og alt var borte i løpet av 3 mnd uten at jeg gjorde noe for det! Vel - det er 11 år siden nå - så alderen har vel begynt å sette sine spor:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp ca 20 kilo, og har 6 kilo igjen til der jeg var før. Men har lyst å ta av 10 kilo, for da har jeg nådd min ideal vekt..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk opp 20 kg, og har 3 igjen til utgangspunktet. Har ikke trent, men gått en del turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 18 kg, og har drøye 3 kg igjen til utgangspkt. Men skal ned 3 kg til utenom det som jeg la på meg bare måneder før jeg ble gravid :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...