Sanna&Simen Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg leser Hobitten (for 3. gang) på engelsk. Skal lese den nyeste til Liza Marklund etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva er sannheten om vaksiner. også leser jeg Pondus nr 6 Får nesten bare tid til å lese på kveldstid, og da er jeg så trøtt, at jeg orker egentlig ikke. Og jeg var den lesehesten før snuppa kom til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Del Skrevet 6. februar 2007 Leser krimbok, jeg. Er skikkelig lesehest, leser en bok i uka, men går bare i krimbøker her:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`n te Kaja Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 har blitt dårlig til å lese jeg klarer ikke finne roen fortida men prøver å lese "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 6. februar 2007 #5 Del Skrevet 6. februar 2007 Rama 2 Digger sci-fi Netopp sett på Battelstar Galactica seriene nå, henter ned fra nettet. Titter og på 3 andre nedhenta serier og filmer i tillegg-firkanta i øya etter lillegutt har lagt seg ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 7. februar 2007 #6 Del Skrevet 7. februar 2007 Andre Bjerke - De dødes tjern, leser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 7. februar 2007 #7 Del Skrevet 7. februar 2007 Boka på nattbordet mitt heter Pilgrimsreisen av Paulo Coelho;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. februar 2007 #8 Del Skrevet 7. februar 2007 Er egentlig lesehest, men har blitt litt lite etter at Karsten kom... Har nok med å prøve å komme meg gjennom alle bladene vi abonnerer på: Pondus, Donald, Illustrert Vitenskap, Foreldre&Barn + endel fagtidsskrifter... Men leste en bok på lørdag: Agatha Christie: 10 små negerbarn. Hadde mamma til barnevakt, så da fikk jeg endelig litt tid til å lese... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #9 Del Skrevet 7. februar 2007 "Endelig slank" av Allan Carr, hehe.. Men det går litt sakte, er livredd for å måtte gi opp sjokoladen *skrekk-og-gru* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå