Sanna&Simen Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har litt dilla på å lage bodyer selv:) Har laga 5 stk til nå Forslag til trykk??? Har laga : freeZZZZZZe police (pappaen er politi) L på magen- under opplæring på ryggen mammas lille prins pappaen min er sterkere enn din Before U ask I`m a boy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Maja har en body fra hm med et passende trykk : My way or the Highway :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. februar 2007 hehe:) Den var god:) Eller "Jeg er sjefen!" "Sover ikke jeg, sover ingen" "tøffeste gutten i gata" Se der ja, jeg kommer jo på masse jo;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 heia hvor kan man bestille sånne bodyer henne da?noen som har en link til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #5 Del Skrevet 6. februar 2007 "Ligger til lading" har jeg sett på en body Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg lager dem selv jeg da. Kjøper sånn tekstil- ark hos Inkclub.com og lager i kul skrift og så printer jeg ut og stryker på ensfargede bodyer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. februar 2007 #7 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg hadde tenkt til å gjøre det, men så gikk liksom tiden... Men jeg lurte på, hvor holdbare er disse trykkene? Har du vasket dem mange ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 7. februar 2007 #8 Del Skrevet 7. februar 2007 Her kan man bestille ferdigtrykte bodyer http://www.shops.no/butikk.asp?bid=1207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 7. februar 2007 De man lager selv er ikke veeeldig holdbare, men holdbare nok:) Har vasket dem og kjørt dem i tørketrommelen:) Kjøper billige bodyer på H&m da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå