Gå til innhold

Organisering av fellestreffet?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Dersom det blir i Oslo, hvem organiserer da? Jeg kan hjelpe til altså, men er ikke så kjent i forhold til overnatting osv. Kan gjerne være med å lage ivitasjoner navnelapper og sånt:)

 

Blir det i Trondheim, kan jeg organisere litt mer, men ikke alt alene da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt på en ting ang overnatting og organisering.

Hadde det ikke vært koseligere å leie hytte®?

Da kan alle samles litt mere. Synes det er litt hyggeligere på turer jeg har hatt som det er hyttter og ikke 2-mannsrom.

Da kan man lage mat sammen også, men jeg vet ikke om det er store nok hytter i Oslomarka. Er medlem av dnt så jeg kunne jo sjekka om det gikk an å leie...

Hvor skal man samles i Oslo med små barn en hel helg tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt planlegge hvis det blir i Oslo, jeg. Kanskje Carina kan hjelpe meg? (Er så flink til sånt) Hvis man leier seg inn på hotell er det mulig å holde av bord og slikt på hotell og forklare at vi blir mange med barn slik at man kan få et eget stort rom. De fleste hoteller har slikt.

Men, det med hytte høres også koselig ut, fint om du kan sjekke det?

Ellers er det masse flotte parker i Oslo man kan trille tur i og slikt hvis man vil være litt ute sammen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes jo koselig ut med en hytte fra dnt da,de har vel store hytter også de?mente jeg leste i vg i sommer at de hadde ei diger hytte som nesten ingen benytta seg av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Var ikke så mye her inne i går... Ser at Hilde etterlyser meg... ;o)

Jeg kan sikkert være med på planleggingen, jeg! Det bor (dessverre) en organisator inne i meg... Og så er jeg jo på DIB en gang i blant (?!) da, så jeg får jo med meg litt av det som skjer her... :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...