Gå til innhold

Hjeelp! Har vi forstått dette riktig?

Anbefalte innlegg

Skal til legen i morgen, og regner med at det blir sendt henvisning til IVF.

Var på Rikshospitalets sider nå for å se om det sto noe om sjansen for å bli gravide.

Svaret på mannens sædprøve var at de ikke svømmer så bra. På RH´s hjemmesider står det:

"Resultatene ved inseminasjonsbehandling med partners sæd er ca. 10 – 15% graviditeter per forsøk. Der det foreligger nedsatt sædkvalitet er sjansen for graviditet betydelig lavere enn ved normal sædprøve. Vi utfører derfor ikke inseminasjon med partners sæd, når det er tvil om sædprøvens kvalitet."

Fortsetter under...

Hei waanebemamma !

Dårlig sædkvalitet tilsier ikke AIH/inseminering.

Ivf og Isci er jo noe annet.Det er prøverør.

Så om din mann har dårlig sædkvalitet,har dere gode muligheter ved isci.Mange som har lyktes ved hjelp av det.

Lykke til !

Hei Wannabemamma!

Jeg vil anbefalle deg å be legen din sende søknad om IVF til sykehuset i Porsgrunn. De skal være flinkest her i Norge.

De har mange par fra Øst- og Sør-Norge. Den første gangen(når man skal stimulere eggstokkene med hormoner blir det noen reiser dit, men ikke de andre gangene man skal dit om man må prøve flere forsøk.

Se linkene:

http://www.sthf.no/SectionPage____261.aspx

Vi går der, i Porsgrunn(begynte med sprøyter i går)

.

Ei venninne av meg og hennes mann (de bor i Oslo) ble anbefalt å få behandling i Porgrunn, ingen sykehus/behandlingssteder i Oslo er så flinke som dem(ikke engang Volvat), mente gynekologen(privatpraktiserende) som de går til.

Lykke til!

Ville bare gi et tips som fotsoneterapeuten min ga angående dårlig sædkvalitet og også for å forberede mor til å bli lettere gravid:

Zink skal kunne hjelpe på og e-vitamin:o)

Har litt tro på henne fordi jeg ble gravid etter behandling hos henne, mistet i uke 5+4 men det var av andre årsaker. Ved de to andre innsettingene som jeg har hatt ble jeg ikke gravid og da fikk jeg heller ikke behandling hos henne;o)

Fotsoneterapi kan også hjelpe for mannen...........

Lykke, lykke til!

Annonse

Tusen takk, kjære dere, for de gode tipsene!

Det er så koselig når noen deler av sin kunnskap uten å måtte bli spurt:) For når man er "grønn" vet man jo ikke engang hva man skal spørre om...

Å få lykkeønskinger er også veldig spesielt... Det er jo ingen andre som vet hva vi driver med...

Tusen takk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...