Gå til innhold

November: Trening


2nj♥

Anbefalte innlegg

Noen som har begynt å trene? Hva trener dere i så fall?

 

Jeg har planer om å begynne, men hittil har det bare blitt trilleturer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

* kremt * ..... lite med treningen ja!! Huff, må begynne snart hvis jeg i det hele tatt skal bevege meg ute med litt mindre klær enn det jeg bruker nå, blir jo sommer også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent jevnlig etter fødselen jeg, nå er jeg ute og jogger ca annenhver dag. Trener litt yoga og pilates når jeg har tid, pilates er supert for magen! På torsdag skal jeg melde meg inn på treningsenter. Men mister litt motivasjon da, når de siste kiloene bare ikke vil forsvinne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bare turer i ny og ne. Har ikke blitt så veldig mange enda, men skal bli flinkere.. Og i går var jeg på min første ride tur etter fødselen, det var kjempe herlig!! I helgene når vi er på hytten står jeg litt på snøbrett, men det blir ikke så mange turer i trekket pga småen, så kan vel ikke kalle det trening. Har ikke tenkt å melde meg inn på treningssenter, for da ender jeg bare opp med å betale for noe som jeg ikke bruker etter noen mnd...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en del turer, men tenkte og melde meg inn på treningssenter også. Men nå må jeg nok utsette det litt, for sambo skal jobbe 12 timers dager i ca 3 mnd fra mars. Nesten 3 timers reisetid tur/retur jobb, gjør at det blir lite tid til annet enn soving for ham da.

Så da får jeg kjøpe en treningsvideo med pilates, også så jeg en annen spesielt for trening etter fødsel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, trening hva er det?!

 

Blir nok mer aktivitet når solen kommer litt mer fram.. det frister ikke å gå ut når det ikke er brøyta noe særlig på fortauene osv hvertfall.. også er det jo mye kaldt nå i februar.. mars blir nok mye bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...