Gå til innhold

November: Vann som drikke


2nj♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drikker utrolig mye vann, synes jeg selv da. Blir vel en 2-2-5 liter pr. dag. Er ikke vant til å drikke så mye vann. I tillegg kommer litt melk til frokosten, og masse kaffe utover dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker minst 2 liter vann og masse grønn te! Men jeg må drikke så mye væske for å unngå uvi... kronisk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å bare drikke vann, så her blir det ca 2.5 liter Fun Light saft for dagen.. Eneste måten å få i meg så pass mye væske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lite. Har skrevet ned over noen uker nå alt jeg spiser og drikker. Drikker mest bare vann, og det blir ca. 1,5-oppunder 2l pr.dag. Klarer ikke få i meg noe særlig mat heller. Prøver desperat å snu på det :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker nok 2-2 1/2 liter jeg også, noen ganger mer. Jeg tørster veldig av ammingen. Heldigvis er jeg veldig glad i vann også, men jeg måtte venne kroppen gradvis til å drikke så mye da jeg var gravid - syntes det ble veldig mye i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker altfor lite.. Det har jeg alltid gjort. Har aldri drukket noe særlig. Drakk masse på slutten av svangerskapet, men nå er det veldig varierende.. får nok kanskje meg mellom 0,5 l og 1,5 liter vann pr. dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...