Gå til innhold

Har bestemt oss for navn.. tror vi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt navnet Aurora lenge.

Men så fant vi ut at i Vestfold, der vi planlegger å bosette oss, var det det mest populære navnet i fjor!

Skuffa da ja! Har aldri kjent noen som heter Aurora en gang, og nå plutselig heter alle det? (hørte det her inne på BIM da)

Er litt redd for at hun vil være en av fem i klassen som heter Aurora eller noe, men tror vi har bestemt oss for å blåse en lang marsj i det. Vi fant jo på det først! hehe

Pluss at vi er glade i nordlys, og ikke minst sangen Aurora av Bjørk:)

Hva tenker dere om dette? er det dumt å gi barnet et kanskje-populært navn?

Aurora Høye.. -høres det greit ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Aurora er veldig fint! Det viktigste er at dere finner et navn dere liker! Søk opp på ssb.no da vel! Der kan dere se hvor mange som heter det, og hvor i landet de bor!

Skrevet

heihei

aurora er kjempe fint,har vurdert det selv for trodde ikke det var så mange andre som het det.bor i vestfold faktisk også.hehe.men hvis dere liker det burde dere gå for det:)

Skrevet

Syns det er et kjempe søtt navn jeg ;) hvis det er navnet dere begge liker godt så syns jeg dere skal ta det..(selv om det er populært)

Skrevet

hm.. tror rett og slett det blir det altså..

Lille Auroraen min:)

Åå,, så rart å være så glad i noe som er så lite.. og en person som du aldri har møtt!

Skrevet

Kjempefint! Ikke tenk på hva andre heter - det viktigste er at dere liker det. Vi har en Tobias - som er høyt oppe på navnetoppen, og får vi en gutt til skal han hete Lucas - uansett om det er på vei opp - er jo de navnene vi liker best:o)

Skrevet

Syntes Aurora er et kjempe fint navn=O) er på vår topp 3 liste... blir uansett ikke så mange som velger det samme navnet på den samme plassen man bor da.... 19 er jo ikke mange i det hele tatt ... kos deg med nurket ditt...

Skrevet

Aurora Høye var et nydelig navn. Vakker sammensetning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...