mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 hei haster jo ikke med navn, vi er i tenke boksen har en sønn som heter Christopher men morro å se hva dere mener som passer til- vi venter ei jente/tulle denne gangen:) her er noen alternativer vi har: Mina Emilie (etter sin oldemor, vet d er veldig vanlig men) Sanne Annika/Anikken (annika etter sin mormor/jordmor:) Marie (etter sin oldemor) Maria( som i mellom navnet mitt, og etter min oldemor) eller flere forslag?tas i mot med takk
Vorin med nr 3 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Christopher og Maria klinger jo vakkert da :-)
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Vi har ei datter som heter Ingrid, om vi får en gutt nå så skal han hete Kristoffer Ikke så mye hjelp da... Finnes så mange fine navn der ute, ta en titt i navneguiden her Ha en fin kveld Klem
VinterSol+2 Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Sanne og Christoffer? Syns alle navnevalgene dine var fine jeg da! Sliter litt med dette med navn,men nå i kveld tror vi at vi har endelig bestemt oss.. lykke til:)
Mamman til Georg :) Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg liker Emilie veldig godt jeg Også er det jo veldig koselig å kalle opp barna etter noen da
*RutIetutt* Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Liker Mina, Sanne og Emilie...de andre blir for kjedelige etter min smak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå