Gå til innhold

Første spark fra gutten min:-)

Anbefalte innlegg

I stad kjente jeg de første sparkene fra gutten min og nå er jeg helt i himmelen!!!!! For en utrolig herlig opplevelse:-)

Det kjentes ut som leamus... he he...

Jeg er i uke 19+4 og har gledet meg så til å kjenne liv fra han.... og vips i dag så skjedde det!!!!

Jeg er så glad og lykkelig:-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8117285-f%C3%B8rste-spark-fra-gutten-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kjennes det egentlig ut? Jeg er 16 uker nå, kanskje litt tidlig å kjenne bevegelse enda, men jeg prøver å legge meg ned innimellom og kjenne etter. Og noen ganger synes jeg liksom jeg kjenner noe, men det kan jo like gjerne bare være innbildning/ønsketenking.. Hva kjentes det egentlig ut som de første gangene?

HeiNikken!

Gratulerer! Jeg gleder meg med deg og venter spent selv! Jeg var på ul i går og fikk vite at det ikke er rart at jeg ikke kjenner spark, for morkaka ligger i mellom. Antageligvis kommer jeg ikke til å kjenne spark på endel uker enda, selv om jeg er 20u idag. Men fra uke 28 skal man kjenne det hver dag!

Annonse

Har kjent små spark i ca 2 uker nå, er i min 20.uke. Kjennes ut som små bobler egentlig, kan godt være jeg har kjent det lengre, men ble ikke besvisst på det før i ca uke 17-18. Kjenner det hver dag, men ikke like lett å legge merke til det, kommer når jeg er i ro mest. Kjennes ganske langt ned på magen, og kjenner det med hånda hvis jeg ligger på ryggen. Men det er svært sjeldent. Ganske utrolig følelse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...